Stoeptegel voor school dochter

Hier alles over veganisme tijdens een zwangerschap of zaken rondom het ouderschap en kinderen.

Moderators: Rick, Martine, jet

Plaats reactie
Lisa
Leefwijze: veganist

Stoeptegel voor school dochter

Bericht door Lisa » ma jan 26, 2015 15:52

A.s donderdag heb ik een afspraak gemaakt met de directrice van de school van mijn dochtertje.
Waar ze niet heel erg happig op was. Ze wilde het liever telefonisch afhandelen.
Ze zijn op dit moment bezig met het schoolplein renoveren.
Van die gelegenheid gebruik makend heb ik een afspraak gemaakt en wil ik de school, als presentje, een stoeptegel aanbieden.
Deze: http://www.stoeptegeltegendierenleed.nl ... /Home.html
Een stoeptegel tegen dierenleed. Ze hebben al een stoeptegel liggen tegen zinloos geweld. Die met het kapoentje.

Kunnen jullie mij helpen met een verhaaltje dat ik kan vertellen aan de directrice
Ik ben super zenuwachtig dat ik t verpest omdat zij helemaal geen zin heeft in de afspraak en het even tussendoor is.
Ik laat ook nogal makkelijk over me heen lopen en laat me dus snel afpoeieren.
De tegel kost 50 euro voor scholen en 40 euro voor particulieren. Ik wil hem zelf bestellen en cadeau doen aan de school, mits ze hem willen hebben natuurlijk.

Mijn man vind het afschuwelijk dat ik dit ga doen.
Wat denken jullie? Leuk idee of profileer ik mezelf nu echt als de weirdo moeder van de school?

Violet

Re: Stoeptegel voor school dochter

Bericht door Violet » ma jan 26, 2015 16:14

Ik vind het een heel goed plan. Doorzetten!

Lisa

Re: Stoeptegel voor school dochter

Bericht door Lisa » ma jan 26, 2015 18:35

Oh neeee, ik had allemaal plaatjes gepost, nu wilde ik mijn post aanpassen nu is alles weg :shock:
Maar ging er in het kort om dat ik dat stoeptegeltegendierenleed helemaal niet te pakken krijg dus ik vraag me af of ze nog bestaan

Plaats reactie