hello even voorstellen

Moderators: Rick, Martine

Plaats reactie
Matzbart

hello even voorstellen

Bericht door Matzbart » di jun 21, 2016 13:02

goedemiddag iedereen,

Mijn naam is Bart bijna 28j Belg en woon met mijn gezin in Nederland voor mijn job.

Nu waarom vegan eenvoudig gezonder worden Forks over knives en veel andere reportages en boeken.
nu toch als sinds een paar maanden vegan en moet eerlijk zijn het bevalt mij wel...
Volgens dat ik toch nogal heel veel vlees at, fitness addict namelijk dan is die protieen inname wel belangrijk dus het was voor mij even zoeken hoe alles te vervangen, dus... personal coach vervangen door dietiste echt een aanrader.

Nu moet ik wel zeggen als we op restau gaan met de collega's dan is het zo menu op voorhand bested dan pas ik mij wel aan Ja belgen staan namelijk nog niet zo ver in hun visie met veggie en vegan...
al krijg ik wel veel geode reacties waar ik ook wel van schrok.

Waarom...gezonder worden en messchien lees ik teveel boeken ivm voeding en reportages onder andere forks over knives.

Wel 1 minpunt voor dit ogenblik krijg namelijk last van serieuze middagdipjes weet iemand raad?

:govegan: :thanks: :thanks:
grts Bart.

Morality
Leefwijze: veganist

Re: hello even voorstellen

Bericht door Morality » di jun 21, 2016 21:13

Hoi Bart,

Het is leuk om een in Nederland wonende Belg op het forum erbij te hebben. Welkom!

Martine
Moderator

Re: hello even voorstellen

Bericht door Martine » wo jun 22, 2016 10:27

Welkom Bart :welcome:

Middagdipjes: misschien wat meer groente en eiwitten (bonen, seitan, tofu etc.) en minder koolhydraten (brood, pasta etc.) eten bij de lunch? Halverwege de middag nog een portie snackgroente/fruit en wat nootjes doet het ook goed bij mij.
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Plaats reactie