TIDJOORI NU IN NEDERLAND

Moderators: Rick, Martine

Plaats reactie
JivanTid
Leefwijze: vegetarier

TIDJOORI NU IN NEDERLAND

Bericht door JivanTid » vr aug 19, 2016 9:35

Hallo allemaal,

Tidjoori is een bedrijf dat is begonnen als Restaurant in Dubai met eigen goederen die tegelijk met groothandel k2ktrading is gestart.
Als een van de eerste vegan restaurant in Dubai zijn we gegroeid en zullen binnen kort over de hele wereld gaan handelen in vegan producten en restaurants openen.
We zijn sinds kort gestart met een Nederlandse Webshop waarbij we producten verkopen over heel Nederland.
Om het niet al te zakelijk over te komen zal ik me even voorstellen,
Mijn naam is Jivan ben de schoonzoon van de eigenaar.
sinds ik vegetarische ben geworden heb ik veel geleerd.
Het leven van een veganist of vegetariër is helemaal niet zo moeilijk als ik had verwacht.
er zijn zat vlees vervangers en manieren om aan al je dagelijkse vitamines en mineralen te komen.
Als je het eten nog een goed weet klaar te maken, heerlijk.
Wij zijn van hindustaanse afkomst en is heerlijk om bijvoorbeeld roti klaar te maken of bara noem het maar op.
De reden van ons bedrijf is meer dan alleen dierenleed en wereldklimaat, tuurlijk deze zijn zeer belangrijk ook voor ons maar tegelijk, ook te maken met geloof.
Wij willen gewoon voor zorgen dat mensen geen dieren eten of dieren pijn doen, wij hopen gewoon op een betere wereld en klimaat.
mocht iemand interesse hebben in onze producten bekijk dan onze webshop:

Tidjoori.nl

Mocht u in Dubai zijn of binnenkort India bekijk dan onze andere websites om ons te vinden.

Tidjoori.com

ik hoop dat meer mensen geïnteresseerd zijn het verspreiden van veganisme en een betere wereld dan nu kunnen maken met al het dierenleed.

Met vriendelijke groet,

Jivan.

Voor vragen:
Info@k2ktrading.eu
088-3100352

Martine
Moderator

Re: TIDJOORI NU IN NEDERLAND

Bericht door Martine » vr aug 19, 2016 10:43

Beste Jivan,

We zien dat je regelmatig berichten post om je bedrijf te promoten. Dit forum is niet bedoeld voor reclameberichten. Berichten waarin je overmatig je bedrijf promoot zullen in het vervolg worden verwijderd door de moderators.

Vriendelijke groet
Martine als moderator
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Plaats reactie