Van vega naar vegan

Moderators: Rick, Martine

Plaats reactie
Bionda
Leefwijze: vegetarier

Van vega naar vegan

Bericht door Bionda » di aug 22, 2017 8:36

Morning allemaal! Even voorstellen. Ik ben Bionda,34 jaar en samen met mijn zoontje van 10 op zoek naar een vegan lifestyle. Vegatarisch sinds 2 jaar en nauwelijks zuivelproducten. Klaar om de volgende stap te zetten en geen eieren meer te eten. Overige producten eten we al soja( melk,yoghurt ). Het bewustzijn wat we onze dieren aan doen en de wereld is ingeslagen als een bom; ik ben echt wakker geworden.

Ik krijg steeds meer gesprekken met mijn omgeving over vegan en naast deze gesprekken en Life style wil ik meer doen. Ik zoek nog vrijwilligerswerk bijvoorbeeld en zou graag eens een dagje met een vegan optrekken om inspiratie te krijgen voor nieuwe recepten.

Liefs Bionda

Martine
Moderator

Re: Van vega naar vegan

Bericht door Martine » di aug 22, 2017 18:58

Welkom Bionda! :welcome:

Een dagje meelopen is wat moeilijk, maar op mijn blogs (linkjes onderaan) kun je wel zien wat mijn partner en ik zoal eten, en alle toffe vegan producten die we tegenkomen.

Vegan vrijwilligerswerk kan bijvoorbeeld bij de Vereniging voor Veganisme, of bij stichting Viva las Vega's

Nemen jullie al B12 supplementen? Zo niet, dan is het slim om daar binnenkort mee te beginnen. De juiste doseringen voor alle leeftijden staan hier: https://wiki.veganisme.org/index.php/Vi ... 2#Dosering

Stel gerust alle vragen waar je tegenaan loopt, daar zijn we voor. :)
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Bionda
Leefwijze: vegetarier

Re: Van vega naar vegan

Bericht door Bionda » di aug 22, 2017 20:33

Bedankt voor de tips, ik ga je blogs lezen. Vitamine b ; nee nog niet aan begonnen. Had er over gelezen, ik ga ze kopen! Bedankt

Plaats reactie