Even voorstellen!

Moderators: Rick, Martine

Plaats reactie
Renate
Leefwijze: vegetarier

Even voorstellen!

Bericht door Renate » vr dec 29, 2017 19:44

Hallo, ik ben nieuw op het forum en wil me graag even voorstellen. Ik heet Renate, ben 34 jaar en woon samen met mijn partner en onze kat in het mooie Drenthe. Op dit moment zijn mijn partner en ik beide vegetariër. Mijn partner is hier blij mee, maar ik wil graag de overstap maken naar veganisme. Ik ben hier inmiddels ook al mee bezig, door dingen die op te zijn te vervangen door veganistische alternatieven... ik heb het geld niet om alles in 1 keer te veranderen, dus doe het stap voor stap. Ik consuminder ook bewust, dus producten weggooien doe ik niet.... en het is gelukkig geen wedstrijd :wink:

Ik wil de stap naar veganisme maken omdat ik me steeds meer bewust word van een aantal dingen. Zeker het dierenleed, maar ook de impact van dierlijke producten op het milieu bijvoorbeeld. Ik wil zo min mogelijk bijdragen aan dierenleed, mensenleed, milieuvervuiling en alle andere dingen. Dat doe ik al door bewust te consuminderen, maar veganisme is voor mij een logische volgende stap hierin. Ik hoop hier op het forum veel te leren, en het is altijd fijn om gelijkgestemde mensen te leren kennen!
Het is nog een aardige tekst geworden... bedankt voor het lezen alvast :)

Morality
Leefwijze: veganist

Re: Even voorstellen!

Bericht door Morality » za dec 30, 2017 12:17

Hallo Renate,

Goed dat je consumindert en producten vervangt door veganistische alternatieven. Als je ergens vragen over hebt dan kan je die altijd op het forum stellen.

Plaats reactie