Dingen die je wil zeggen

Moderators: Rick, Martine

Plaats reactie
Overstand
Leefwijze: veganist

Re: Dingen die je wil zeggen

Bericht door Overstand » wo jul 16, 2014 11:03

..

Overstand

Bericht door Overstand » ma jul 21, 2014 12:40

Ik betwijfel

Overstand

Bericht door Overstand » ma jul 21, 2014 16:38

yup ik betwijfel de laatste tijd me lidmaatschap van nvv.

Ik ga denk ik een maitlje sturen om uit te shrijven.

Het stoort me. Really

Overstand

Bericht door Overstand » ma jul 21, 2014 16:43

en pvdd

really

is echt retarded man nobody sees gewoon, the same principles governing the same system we zogenaamd stand against.

Rick
Site Admin

Bericht door Rick » ma jul 21, 2014 17:09

Overstand schreef:yup ik betwijfel de laatste tijd me lidmaatschap van nvv.

Het stoort me. Really
Wat stoort je?

Brent

Bericht door Brent » ma jul 21, 2014 19:29

Gaat het niet lekker met je op het moment Overstand?
xxx graan- en aardappelvrije suikervrije lookvrije paddestoelvrije fermentvrije peulvruchtvrije alcoholvrije plantenetert xxx

ARTHUR

Bericht door ARTHUR » wo jul 23, 2014 10:51

Blijkbaar. Ik mis de uitleg.

Overstand

Bericht door Overstand » ma aug 18, 2014 21:08

Rick schreef:
Overstand schreef:yup ik betwijfel de laatste tijd me lidmaatschap van nvv.

Het stoort me. Really
Wat stoort je?
niks aan de hand Rick, ik had moeite om los te laten dat we eigenlijk niets anders kunnen doen, dan kijken hoe de wereld naar haar einde komt. Maar meerdere shit had ermee te maken, ik kan er niets aan doen. Tijdelijke oplossing gevonden waardoor ik me minder aantrek van wat er op de wereld gebeurt en bij alles niet meteen het gebrek in zie, maar kan chil zijn met gewoon de vertoning van dingen in hun eigenschappen, zoals de dingen gebeuren, mensen dieren, onontsnapping in alle ontsnapping. Oh man, fuck it gewoon, ik mag zeggen wat ik wil in dingen die je wil zeggen zonder dat meteen allerlei diagnoses worden gesteld. Die nacht was ik te lam om mailtjes te sturen, ik ga ook niet mailtje sturen, maar goed, ik houd me dus weer lekker dom. Tot ik deze uiterste heb bereikt en dan ga ik weer de andere richting uit..

Overstand

Bericht door Overstand » wo okt 01, 2014 13:20

Ik heb net mailtje gestuurd dat of ze me bij de pvdd zsm konden uitschrijven als lid.

Dit wilde ik al veel langer, dus niet zo 1-2-3. Ik vind zó dat ze zitten te fuckaround'en dat ik daar absoluut niet mee geassocieerd wil zijn.

Net ook, las ik op fb de reacties van mensen over het ritueel slachten, dat dat wordt gezien als ouderwets barbaars niet van deze tijd, terwijl een pin met zoveel voltage door de kop schieten van dieren wel gezien wordt van deze tijd en modern is. Het is moeilijk voor me om mn zinnen bij elkaar te houden. Zo zijn er meerdere keren dingen geweest op fb hoe mensen worden uitgenodigd om op een bepaalde wijze te reageren door pvdd dat ik dacht van: omg wat een typical minds!!

Martine
Moderator

Bericht door Martine » wo okt 01, 2014 14:11

Ja ik vind het ook jammer dat ze zo op dat ritueel slachten zitten te hameren. Er is al genoeg negatieve aandacht op moslims gericht, laat ze liever misstanden in slachthuizen in het algemeen aankaarten. Dit is blijkbaar iets waar ze makkelijk mee kunnen scoren.

Zo zijn er nog wel meer van die dingen. Ik heb vanavond weer een vergadering van de lokale PvdD werkgoep en ik ga er met gemengde gevoelens heen. Ik wil er graag deel van uitmaken omdat ik het idee van een diergerichte politieke partij erg mooi vind en door erbij te zitten kan ik er misschien nog wat aan sturen, maar ik weet niet of ik er mee door ga.
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Overstand

Bericht door Overstand » wo okt 01, 2014 16:10

yea ::)

ARTHUR

Bericht door ARTHUR » do okt 02, 2014 15:11

Ah, dat begrijp ik ook wel. Even los van het feit dat de manier van slachten wel verschil maakt qua beleving voor het dier, is de aandacht een marketing-technisch verantwoorde voor een partij als de PvvD.

Niet de NVV opzeggen, hoor. Ik heb je er graag bij.

Overstand

Bericht door Overstand » do okt 02, 2014 16:46

NVV is uiteindelijk ook net als PVDD het draait uiteindelijk allemaal om MONEY, cash rules everything around us

denk je echt dat ze er fuck om geven?

Overstand

Bericht door Overstand » do okt 02, 2014 16:55

jeeeej net een mailtje gestuurd of ze me konden uitschrijven bij de nvv

piew wat een opluchting zeg!

Lisa

Bericht door Lisa » vr okt 03, 2014 22:07

Ik kom er net achter dat er een vegan cupcake zaak zit in rotterdam, waar ik maar 15 min vandaan woon
(Ja zeg maar niks, iedereen hier kent die zaak wss, maar ik niet en nu wel dus ik ben blij)
Mijn dochtertje is over een paar weken jarig en dan ga ik daar cupcakes halen ipv zon ongezonde suikerbom taart van de bakker.
Mijn dochtertje was al helemaal enthousiast.
Op de website stond ook dat ze suikervrij en glutenvrij kunnen maken, maar ik weet niet of dat ook allemaal in 1 cuppiecake kan, geen gluten, geen dierlijke producten, geen suiker. (Cuppiecake klinkt echt superrrrr schattig)
We zien wel. Maar in ieder geval vegan dus.
Ha! Ik ga de visite eens laten zien dat je als vegan echt niet zielig bent en niks kunt eten! Nu al zin in! :mrgreen:
Wilde ik even zeggen ik=blij!

(Mijn man denkt dat ze vies zijn omdat ze vegan zijn, in ieder geval veel minder lekker smaken :| we zullen zien)

Martine
Moderator

Bericht door Martine » za okt 04, 2014 17:37

Jaaa, die cupcakes zijn super lekker. Ze kunnen ze waarschijnlijk ook glutenvrij én suikervrij maken, maar dan smaken ze wel duidelijk anders dan traditionele cupcakes. Als je het vooral belangrijk vind om de visite (en je man) te laten zien dat vegan cupcakes niet onderdoen voor die met dierlijke ingrediënten kun je denk ik beter voor de suiker- en glutenvolle variant gaan. Verjaardagen zijn wat mij betreft bij uitstek een goede gelegenheid om lekker uit de band te springen en 'ongezonde' dingen te eten. ;)

Luna

Bericht door Luna » zo okt 05, 2014 15:40

Eens met bovenstaande! Een paar weken geleden vierden we in de familie een verjaardag, en toen heb ik deze taart http://vegetus.nl/makkelijke-chocoladetaart/ van Vegetus (cq. Martine) gemaakt, met wat plantaardige slagroom erbij. De hele familie heeft ervan gesmuld, iedereen was razend enthousiast. Ze wisten dat ie vegan moest zijn omdat ik er ook van at, maar daar is verder niet over gepraat - alleen dat ie superlekker was. Wat chocolade en suiker al niet kunnen doen. :grin:

Lisa

Bericht door Lisa » zo okt 05, 2014 19:25

Ziet er heerlijk uit!!

Martine
Moderator

Bericht door Martine » zo okt 05, 2014 20:25

Luna schreef:Ze wisten dat ie vegan moest zijn omdat ik er ook van at, maar daar is verder niet over gepraat - alleen dat ie superlekker was.
Leuk om te horen! Onze familie eet deze ook graag.

Ananas

Bericht door Ananas » ma okt 06, 2014 10:15

Ik heb een nepleren jas gekocht (want ik wou zo graag een waterdichte herfst/lentejas en deze stond zo stoer) en nu ben ik steeds bang dat mensen denken dat ik leer draag :p

Plaats reactie