Jullie kennen mij nog niet en ben eerlijk gezegd nog niet opzoek gegaan naar een stel je voor topic.
(zal ik zo gelijk even doen.)
Maar het was heel toevallig, ik dacht er laatst aan van he ik heb 3 jaar geleden mijzelf uitgedaagd 1 maand vegetarisch te eten (ik was echt een vlees eter.. elke dag enzo.) dat is mij toen gelukt en ik vond het ook wel goed gaan. Niet heel veel mee gedaan, tot kort geleden. Ik heb Food Inc. gezien en dat opende echt mijn ogen. Toen had ik de stap gezet alleen biologisch vlees met 3 sterren te eten en nu eet ik dat ook max 2x per week. Probeerde zoveel mogelijk hetzelfde doen met melk, eieren, kwark etc.
Nu zat ik er dus zo over na te denken he.. zal ik keer voor maandje veganistisch eten en dan in April beginnen. Nou echt wauw.. dit deelde ik met een collega kwam ze met deze site aan. Bedoel je deze uitdaging? Ik zo uhm.. nee maar wauw dat is echt heel toevallig.
Nu heb ik deze site eens bekeken, standpunten die voor vegan zijn. En ik weet nog niet precies hoe ik er nou wel of niet in sta. Maar voordat ik mij inschreef wou ik eerst mijn shakes gaan controleren.
Want ik zit dus op een shake dieet. Waar ik verder meer dan tevreden over ben. Waardoor ik dus ook gelijk 3 potten had besteld. Maar ja hoor, ook hierin zitten melkproducten. Nou wil ik graag mee doen, maar voel het niet helemaal als 100% goed als ik die shakes drink. Maar aan de andere kant elk begin is een begin toch?
Heb gelijk gezocht naar veganistische shakes. Die wonderbaarlijk nog bestaan ook! Toch heb ik er nu niet het geld voor om voor een maand zo'n pot aan te schaffen. Wil dit nadat mijn potten op zijn (zo ongeveer over 9 weken is dat.) wel die shakes is een keer proberen.
Maar nou is mijn vraag, wat vinden jullie ervan als ik er wel aan mee doe maar die shakes blijf drinken? Het is natuurlijk aan mij maar ben benieuwd naar de gemiddelde mening. Ben namelijk wel heel erg benieuwd hoe dat bevalt om maaltijden geheel op de natuur ingericht te maken en eten.
(En ja sorry maak vaak aardig lange berichten haha,)
Groetjes ^^