Forum vragen :offtopic:

Doe jij mee met de VeganChallenge? En heb je vragen? Stel ze dan hier

Moderators: Rick, Martine, Vegantastic

Plaats reactie
Veganilla

Forum vragen :offtopic:

Bericht door Veganilla » ma mar 30, 2015 11:57

Sorry dat dit het verkeerde topic is, maar ik kan niet eens een privebericht sturen -.- irritatie. Het gaat enkel naar postvak uit? Ik wilde moderator vragen hoe je een afbeelding kunt uploaden want bij mij staat er alleen afbeelding verwijderen of via een externe link. Ennn via de externe link doet het, het dus niet :(

Martine
Moderator

Re: Forum vragen :offtopic:

Bericht door Martine » ma mar 30, 2015 13:05

Als een bericht nog niet gelezen is staat het in je postvak uit. Ik heb je berichtjes allebei ontvangen en gelezen, dus nu zijn ze als het goed is weg uit je postvak uit.

Misschien dat meer mensen het lastig vinden om een persoonlijke afbeelding te uploaden, dus ik antwoord hier wel even.
Veganilla schreef:Ik probeer een afbeelding te uploaden maar ik zie alleen afbeelding verwijderen.
Kun je alleen uploaden via een externe link?
En kun je geen afbeeldingen plaatsen in de onderschrijving?
Bij Gebruikerspaneel>Profiel>Avatar wijzigen kun je een afbeelding kiezen. Dit moet een afbeelding zijn, die ergens op internet staat, waar je naar kunt linken. Het is niet mogelijk om direct van je computer een bestandje met de afbeelding te uploaden naar het forum.
Je moet dus bij 'Extern linken' de web-url van een afbeelding plaatsen. Als je een zelfgemaakte afbeelding wilt gebruiken als avatar, moet je die dus eerst ergens op internet plaatsen, bijvoorbeeld op een website met foto's, zoals picasa of photo bucket. De url van een afbeelding op internet kun je vinden door met de rechter muisknop op de afbeelding te klikken, en te kiezen voor 'Afbeeldings-URL kopiëren'. Daarna kun je de URL plakken in het 'Extern linken' veldje.

Je kunt volgens mij geen afbeeldingen in je onderschrift zetten.

Als je in een bericht een afbeelding wilt laten zien, moet die ook al ergens op het internet staan. Je kunt er dan naar linken door [/img ] te typen (zonder de spaties), met de afbeeldings url ertussen. Dus bijvoorbeeld http://vegetus.nl/wp-content/themes/veg ... s/logo.svg[/img ], maar dan zonder de extra spaties. Als je de spaties weglaat gebeurt er dit:

http://vegetus.nl/wp-content/themes/veg ... s/logo.svg

Het forum weet automatisch dat je die afbeelding achter de link wilt laten zien. Deze code werkt niet voor onderschriften, dus daarom kun je geen afbeelding in je onderschrift zetten.
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Plaats reactie