center parcs (meerdal)

Moderators: Rick, Martine, jet, Rorrim

Plaats reactie
ilona93
Leefwijze: veganist

center parcs (meerdal)

Bericht door ilona93 » do apr 28, 2016 0:00

Hoi iedereen!
Mijn naam is lonneke, ik ben 22 jaar en officieel sinds een weekje veganistisch.
Ik ben sinds mijn 15e vegetarisch, maar heb toch de overstap naar het veganisme gemaakt. Begin Juni ga ik 10 dagen met mijn schoonfamilie naar center parcs het meerdal. Ik ben benieuwd of hier al eerder mensen van dit forum geweest zijn, en zo ja, hoe is dat bevallen? :)

Liefs,
Lonneke

Martine
Moderator

Re: center parcs (meerdal)

Bericht door Martine » do apr 28, 2016 7:14

:welcome: Lonneke

Tof dat je vegan bent geworden!

Ik ben nog nooit bij Centerparcs geweest, maar ik heb even op google maps gekeken en zo te zien zitten er verschillende vegan friendly supermarkten zoals AH, Jumbo en Plus in de buurt, dus ik denk dat je gewoon boodschappen kunt doen en eten koken daar. Misschien is het een mooie gelegenheid om een lekkere maaltijd te maken voor je schoonfamilie zodat ze op een positieve manier kennis maken met veganisme?

Voor de zekerheid zou je voor de eerste dagen misschien wat tussendoortjes en vleesvervangers mee kunnen nemen, zodat je zeker weet dat je wat te eten hebt.

Als ze uit eten willen zijn pizzeria's een goeie optie. Dan kun je gewoon een vegetarische pizza zonder kaas bestellen met wat extra olijven ofzo erop. Op Facebook las ik dat mensen ook goeie ervaringen hebben met restaurant De Kluis in Venlo en De Zwaan en Uitmarkt in Venray. Dan is het wel slim om een dag of twee van tevoren te reserveren zodat ze er rekening mee kunnen houden.

Veel plezier! (y)
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

ilona93
Leefwijze: veganist

Bericht door ilona93 » do apr 28, 2016 10:43

Dankjewel!
Ik had inderdaad gezien dat er veel in de omgeving te vinden is, ik heb alleen zelf een auto en rijbewijs, en mijn schoonzusje is lichamelijk en verstandelijk gehandicapt, dus ik verwacht niet dat we het park uit zullen gaan :)
Ik heb inderdaad al voorgesteld om een keertje te koken! daar staan ze allemaal voor open, dus dat is fijn! En goede til van de pizza!! Ga ik zeker doen!

WernerT

Bericht door WernerT » vr apr 29, 2016 18:10

AH en Plus (zelfstandige ondernemers) kunnen ook aan de deur leveren. Als je uitlegt waarom je niet naar de winkel kunt komen, dan moet het gek lopen als dat niet lukt.

Plaats reactie