Sanadome Nijmegen

Moderators: Rick, Martine, jet, Rorrim

Plaats reactie
Raynak

Sanadome Nijmegen

Bericht door Raynak » di aug 26, 2014 9:28

Een vriendin van me zou heel graag naar het Sanadome in Nijmegen willen met een overnachting erbij, dus ik had me psychisch alvast voorbereid op ontbijten met alleen fruit, en de hele dag teren op alleen muntthee, verse jus d'orange en af en toe een snel naar binnen gepropte reep bij m'n kluisje :|

Maar toen zag ik dit op de site staan (y)

"Allergieën.
In onze restaurants voorzien wij met plezier in de behoeftes van onze gasten. Wij kunnen rekening houden met diverse allergieën, lactose intolerantie, coeliaki (glutenvrij), wensen als suikervrij of zoutarm en hebben we veganistische en natuurlijk vegetarische alternatieven. In overleg lukt het ons altijd om een passende oplossing te vinden!
Gelieve uw allergie door te geven bij uw reservering
."

En toen ik de menukaarten van alle restaurants/lunchrooms etc daar alvast van tevoren aan het doorpluizen was, kwam ik zowaar zelfs ook wat opties tegen die mogelijk sowieso al veganistisch zijn (dit moet ik uiteraard nog navragen om het zeker te weten).
Bijvoorbeeld pistolet met tapenade. Tortilla chips met guacamole, salsa of chili dip. Pinda's, olijven en luxe noten. Tomatensoep met groenten. Verse sappen (jus d'orange/aardbei/banaan). Coupe met vers fruit.

Voor het geval iemand anders daar ook nog eens heen gaat, dacht ik ik post het even.
En als we er inderdaad heen gaan, dan laat ik natuurlijk nog even weten hoe het eten was en wat voor 'veganistische alternatieven' ze bedacht hebben voor het ontbijt/lunch :)

indra
Leefwijze: veganist

Re: Sanadome Nijmegen

Bericht door indra » wo aug 27, 2014 18:44

ik was er onlangs, en had verzoek van te voren ingediend. had een simpel maar prima diner daar.

Raynak

Re: Sanadome Nijmegen

Bericht door Raynak » wo aug 27, 2014 23:23

Bedankt, goed om te weten, dat geeft hoop :)

Plaats reactie