Gezocht: veganisten voor video item

Heeft u algemene vragen op het gebied van veganisme?

Moderators: Rick, Martine, jet, Rorrim

Plaats reactie
Mirthe

Gezocht: veganisten voor video item

Bericht door Mirthe » vr feb 20, 2015 22:05

Hoi,

Ik zal mij allereerst even voorstellen. Mijn naam is Mirthe Poortinga en ik studeer journalistiek in Zwolle. Voor mijn opleiding ben ik bezig met het maken van radio- en televisie items over verschillende levensstijlen binnen onze samenleving. Momenteel ben ik bezig met een televisie item over veganisten. Nu ben ik op zoek naar iemand die mij een dagje wil meenemen in het leven als veganist. Waarom bent u/ben jij veganist geworden en hoe ziet het leven van een veganist eruit? Het item zal gebruikt worden voor mijn portfolio en, als daar toestemming voor is, plaats ik hem op onze website.

Mocht er iemand zijn die zijn/haar verhaal wilt delen, dan hoor ik het graag!

Groeten,

Mirthe Poortinga

jet
Moderator
Leefwijze: veganist

Re: Gezocht: veganisten voor video item

Bericht door jet » ma feb 23, 2015 17:30

Ik zal mij allereerst even voorstellen. Mijn naam is Mirthe Poortinga en ik studeer journalistiek in Zwolle. Voor mijn opleiding ben ik bezig met het maken van radio- en televisie items over verschillende levensstijlen binnen onze samenleving. Momenteel ben ik bezig met een televisie item over veganisten. Nu ben ik op zoek naar iemand die mij een dagje wil meenemen in het leven als veganist. Waarom bent u/ben jij veganist geworden en hoe ziet het leven van een veganist eruit? Het item zal gebruikt worden voor mijn portfolio en, als daar toestemming voor is, plaats ik hem op onze website.
Hoi Mirthe,

Wat leuk!
Maar...... ik denk niet dat er zoiets is als 'de veganist' :mrgreen:
Net zo goed als dat er niet zoiets is als 'de basketballer', de 'advocaat', 'de middelbare scholier' of 'de winkelmedewerker'..... :wink: