Partnerkeuze

Veganisme en religie/spiritualiteit. Filosofie. En andere onderwerpen mbt veganisme.

Moderators: Rick, jet, Rorrim

Plaats reactie

Wat vind je belangrijk in een partner:

Partner moet veganist zijn.
14
11%
Partner moet minstens vegetarier zijn.
37
28%
Het zou fijn zijn als de partner veganist is.
25
19%
Het zou fijn zijn als de partner minstens vegetarier is.
41
31%
Het is totaal niet belangrijk of de partner vegetarier/veganist is.
15
11%

Totaal aantal stemmen: 132

Framboos

Re: Partnerkeuze

Bericht door Framboos » vr mar 13, 2015 22:36

Sas schreef:Persoonlijk blijf ik liever alleen. Heb ook nog nooit iemand ontmoet waarmee het klikt, en verwacht ook niet dat ik die ooit zal vinden. Niet pessimistisch of zo, maar ik ben gewoon snel uitgekeken en ik hou er ook van om alleen te zijn. Het lijkt me vreemd om iemand constant om je heen te hebben, weinig privacy, weinig momenten voor jezelf, het lijkt me juist irritant. Als er bezoek komt, ben ik altijd blij als ze vertrekken, sorry hoor, maar ik hou enorm van rust en stilte.
:)
Ik vind bezoek thuis iets heel anders dan met mijn vriend in hetzelfde huis zijn! Nou houd hij nog meer van stilte dan ik, misschien dat dat het is. :grin:

Lisa
Leefwijze: veganist

Re: Partnerkeuze

Bericht door Lisa » di jun 23, 2015 18:17

Mijn ventje kwam gisteren thuis met notenrepen van zonnatura (die met honing ja)
Die at ik vroeger altijd, want lekker gezond tussendoortje, maar had ze nu al een hele tijd niet meer gegeten (want veganist geworden)
Mijn knapperd keek er zo trots bij dat hij eraan had gedacht om die notenrepen te halen die ik zo lekker vond (stond helemaal te glunderen) dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om te zeggen dat er honing in zit.
Ik denk dat ik ze maar op het werk ga leggen voor collega's ofzo, weggooien is ook zonde en ik wil ze zelf liever niet eten.
Nu maar hopen dat hij ze volgende keer niet weer mee neemt en er zo schattig bij kijkt :heart:

Plaats reactie