bill would to ban them from eating a multitude of foods

Veganisme en religie/spiritualiteit. Filosofie. En andere onderwerpen mbt veganisme.

Moderators: Rick, jet, Rorrim

Plaats reactie
jet
Moderator
Leefwijze: veganist

bill would to ban them from eating a multitude of foods

Bericht door jet » za mei 16, 2015 17:06

http://www.addictinginfo.org/2015/05/15 ... d-ketchup/

Weet niet zo goed of ik het hier kwijt moet, maar.....
In het stuk wordt aangegeven dat shellfish en fish belangrijk zijn voor de mens, en dat vind ik jammer.
Maar de rest van het artikel geeft een veelvoud van artikelen aan die niet meer gekocht mogen worden, en daar zitten ook 'specifieke' veganisten-artikelen tussen.... (denk ik).
In elk geval vind ik het erg bizar!
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Appelmoes
Contacteer:

Re: bill would to ban them from eating a multitude of foods

Bericht door Appelmoes » zo mei 17, 2015 17:32

:shock: Waar slaat dit nou weer op? Pasta, rijst, bonen en brood zijn wel echt de raarste voedingsmiddelen om te verbieden. Waarom mag er geen plantaardige melk gekocht worden? 'Frozen veggies that come in packages featuring pasta, nuts, rice, cheese, or meats'... What. The. Fuck.
Science cannot say that an animal is an individual being with a unique personality. I can, and I do.

Protest ist, wenn ich sage, das und das paßt mir nicht, Widerstand ist, wenn ich dafür sorge, daß das, was mir nicht paßt, nicht länger geschieht.

Rorrim
Moderator

Re: bill would to ban them from eating a multitude of foods

Bericht door Rorrim » di mei 19, 2015 15:38

Interessant. Het voedselbonnenbeleid wordt dus aangepast om het consumptiepatroon van de gebruikers te veranderen. Op zichzelf een slimme manier om gezonde consumptie onder veelal slecht opgeleide mensen te promoten, maar dan dient het wel goed uitgevoerd te worden. Dit is wat anders dan het verbieden van voedsel, zoals de titel van het artikel impliceert. Er wordt nogal ingespeeld op menselijke emoties. Maar ach, neutraliteit in de media is ver te zoeken.
Veganisme bewijst de redelijkheid temidden van waanzin.

Plaats reactie