Veganisten in Groningen

Evenementen waar veganisme in de aandacht staat of moet staan

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
carlijn91
Leefwijze: veganist

Veganisten in Groningen

Bericht door carlijn91 » ma mar 09, 2015 13:17

Hallo!
Mijn naam is Carlijn, ik ben 23 en woon in Groningen.
Ik vind het erg jammer dat ik bijna geen andere mensen ken die ook veganist zijn.
En het lijkt mij erg leuk om een keer mee te doen aan een vegan potluck oid in Groningen of ongeving!
Ik vind het zelf leuk om nieuwe recepten uit te proberen en zou die graag willen delen.
Ook lijkt het me leuk om ideen van anderen op te doen over vegan eten enzo!
Dus als iemand hier meer af weet van dat soort evenementjes of zin heeft om een x zoiets samen te organiseren dan hoor ik dat graag! :D

Groetjes,

Carlijn

Martine
Moderator

Re: Veganisten in Groningen

Bericht door Martine » ma mar 09, 2015 13:54

:welcome: Carlijn!

Ik woon zelf niet in Groningen, maar er is volgens mij een behoorlijk actieve vegan scene daar. Als je facebook hebt kun je lid worden van deze groep. https://www.facebook.com/groups/5639256 ... 9/?fref=ts

De schrijver van deze blog woont in Groningen en post veel over vegan-friendly restaurantjes etc.: http://www.legumo.nl/
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Flip

Bericht door Flip » wo mar 11, 2015 18:48

Hoi Carlijn!

Ik woon ook in Groningen. Ik ben zelf niet heel actief w.b.t. potlucks of op die facebook groep, maar vind het zeker leuk om eens samen te eten en ideeën uit te wisselen!

Overigens, ik ga wel af en toe eens naar de free café; waar je gratis kunt eten (van eten dat anders weggegooid zou worden) en wat eigenlijk altijd vegan is. Een aanrader om eens te gaan eten! Het is op woensdag en zondagavond. Echter, het is er de laatste tijd wel erg druk...

Liefs

MrGreen
Leefwijze: part-time veganist

Bericht door MrGreen » do mar 19, 2015 10:52

Hey Carlijn,

je las het al - en het is waar! - in Groningen is men, via de Facebook groep, erg actief. :-).

Sphinx

Bericht door Sphinx » zo aug 02, 2015 17:46

Hier ook een mede-Groninger! Het lijkt me leuk om een keertje met jullie af te spreken, mogen jullie daar behoefte aan hebben.

Jasmijn

Bericht door Jasmijn » za aug 27, 2016 21:35

Hoi Carlijn,

Ik weet niet of je dit nog leest, maar ik heb goed nieuws voor je: ik organiseer met enige regelmaat vegan potlucks in Groningen. De volgende potluck is a.s. 18 september. Ik heb een bestandje met mailadressen van geïnteresseerden, als je wilt zet ik je daar op. Misschien kun je me even een persoonlijk berichtje sturen met daarin je emailadres?

Groetjes,
Jasmijn

sylvesther1987

Bericht door sylvesther1987 » ma mei 22, 2017 15:02

ik weet dat dit een heel oude topic is en weet niet zeker of je dit nog leest carlijn maarre hier nog een groninger :D

Plaats reactie