)

Maar ik vindt vegan vanillecake zonder frosting nooit echt lekker, heb ook wel recepten met sojamelk geprobeerd (zoals de vctotw vanille cupcakes) en daar ben ik ook niet echt enthousiast over. Heb daar al vaker over geklaagd geloof ik, maar ik denk dat ik maar gewoon accepteer dat er een boel frosting over cake moet. 
lena schreef:Maar ik vindt vegan vanillecake zonder frosting nooit echt lekker, heb ook wel recepten met sojamelk geprobeerd (zoals de vctotw vanille cupcakes) en daar ben ik ook niet echt enthousiast over. Heb daar al vaker over geklaagd geloof ik, maar ik denk dat ik maar gewoon accepteer dat er een boel frosting over cake moet.

lena schreef:Nee, die ken ik niet. Bedoel je de vanilla cupcakes?
lena schreef:Zag dat ze ook een yellow cake recept heeft, maar dat kon ik niet inzien op Amazon (ik heb het boek niet, vind eigenlijk dat ik wel genoeg kookboeken heb, maar het ziet er wel erg goed uit...)
ik wil zelf eigenlijk ook meer maken uit m'n 'oude' kookboeken voor ik weer nieuwe koop, en ik heb er nog niet eens zo heel veel... Die yellow cake had ik nog niet eens opgemerkt, klinkt wel interessant. Ik heb het boek nu niet bij me, maar ik wil je ook wel een recept PM-en als je het wilt proberen?Bonnie schreef:lena schreef:Nee, die ken ik niet. Bedoel je de vanilla cupcakes?
Ja, die bedoel ik![]()

lena schreef:Zag dat ze ook een yellow cake recept heeft, maar dat kon ik niet inzien op Amazon (ik heb het boek niet, vind eigenlijk dat ik wel genoeg kookboeken heb, maar het ziet er wel erg goed uit...)
Dat kan ik me wel voorstellen, van die kookboekenik wil zelf eigenlijk ook meer maken uit m'n 'oude' kookboeken voor ik weer nieuwe koop, en ik heb er nog niet eens zo heel veel...
Die yellow cake had ik nog niet eens opgemerkt, klinkt wel interessant. Ik heb het boek nu niet bij me, maar ik wil je ook wel een recept PM-en als je het wilt proberen?

Keer terug naar Recepten & Kookhoek
Gebruikers op dit forum: Yahoo [Bot] en 1 gast