Uitgebreid zoeken
Begin • • Registreren • Inloggen

Boedapest/ Sziget

Index ‹ Veganisme in de praktijk ‹ Reizen en uitgaanVoor alle vragen en tips over reizen en uitgaan met betrekking tot veganisme.
(geen aankondigingen voor feesten ed.!)

Moderator: marjan

Plaats een reactie
3 berichten • Pagina 1 van de 1

Boedapest/ Sziget

Berichtdoor Purplehippie op wo jul 28, 2010 23:31

Ik ga over twee weken naar Sziget (festival in Boedapest) en blijf daarna nog een weekje kamperen in de buurt van Boedapest. Ik vroeg me af of iemand ervaringen heeft met het eten op het festival en/of in Boedapest. Is 't een beetje te doen als vegan? Happycow ken ik al, ben vooral benieuwd naar meer tips en goede/slechte ervaringen. Alvast bedankt!
Purplehippie

Re: Boedapest/ Sziget

Berichtdoor Ananas op do jul 29, 2010 5:36

Ik vond het echt geweldig in Budapest! Maar de beste tent die er zat is om onbekende redenen spontaan vertrokken, helaas.
Ben 3x op Sziget geweest en het aanbod voor vega's heb ik alleen maar zien verbeteren. Ergens in het midden van het eiland zit de vega/bio tent. Alles is vegan, ze hebben oa cheezly burgers, lekkere shakes, falafel maar ook maaltijden. Dit is van een restaurant wat ergens in Budapest zit, alleen kan ik die niet meer vinden op Happycow.... hoop dat die er nog zit, en ook die tent nog op Sziget... Ohja en bij de Mainstage zitten allerlei tentjes uit allerlei landen. Hier kan je bij de mexicaanse een vega wrap kopen met bonen en groente. helaas geen guacamole, wel salsa (vet pittig!). Mja, ik ben er al 2 jaar niet meer geweest, het aanbod is vast wel wat veranderd. Over het algemeen kan je er (vooral na een paar dagen) met Engels wel goed terecht.

Als je het eten op het eiland helemaal zat bent, kan je altijd nog het Hév treintje nemen naar de laatste halte, Batthyány Tér. Daar zit 'eden vegetarianus' ofzoiets, een soort buffet waar alles vegan is, met dat treintje ben je er zo.
Ananas

Re: Boedapest/ Sziget

Berichtdoor Purplehippie op vr jul 30, 2010 14:47

Oe, hier word ik wel gelukkig van, bedankt :D
Purplehippie

Plaats een reactie
3 berichten • Pagina 1 van de 1

Keer terug naar Reizen en uitgaan