Of andersom, maar dit was deze keer toeval. Van een aantal heb ik begrepen vonden het juist weer een voordeel, die gingen na de demo naar de WVD. Scheelt weer reiskosten als je van ver komt.JudithxVx schreef:Waar ik vooral kritiek op heb is dat het op dezelfde dag gehouden werd als de grote antibontdemo. Hopelijk word daar dit jaar wel rekening mee gehouden.
Wereldveganismedag 2007 - ideeentopic
- Dick
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Re: Het veganisme in het zonnetje zetten ?
Dat vind ik echt 'n heel vet ideemelancholy schreef:Misschien is het een leuk ideetje om een strandfeestje te houden. Op scheveningen bijvoorbeeld. Lopen in ieder geval genoeg mensen rond.
Eventueel een veganistische barbeque. Kun je mensen gelijk laten zien dat barbequen ook lekker kan zijn zonder een stukkie vlees. Paar partytenten neerzetten. Eventueel een dj'tje met lekkere muziekjes.

- marjan
Op zondag 4 november is er te Amsterdam de Wereld Veganisme Dag (WVD) met als thema: "Ecologische Voetafdruk". Leden/vrijwilligers die mee willen doen in de werkgroep of op de dag zelf worden hierbij van harte uitgenodigd zich op te geven bij de NVV. Deze dag is een visitekaartje van de vereniging en heeft alle handen aan bed nodig om te slagen.
Je kunt je opgeven via info@veganisme.org of op donderdag tussen 11.00 en 17.00 uur bellen naar 030-2400824 (of op een ander moment in de week de voicemail inspreken).
Je kunt je opgeven via info@veganisme.org of op donderdag tussen 11.00 en 17.00 uur bellen naar 030-2400824 (of op een ander moment in de week de voicemail inspreken).
- Vegantastic
- Site Admin
- Contacteer:
Jullie zullen me wel kunnen schieten, maar ik heb alle omroepen een uitnodigingen gestuurd om opnames te komen maken en interviews af te nemen ik weet niet niet wie er eventueel komen,
Dus wie er niet gefilmd wil worden . . .
Ik heb ze verzocht om te proberen niet alleen over het 'dierenrechtenactivisme' door te gaan maar meer op waarom veganisme en duurzaamheid in te gaan . . .
En de andere: ruggen recht, (niet te bevooroordeeld proberen te zijn) en met goeie overtuigende feiten komen als je onverhoopt een microfoon onder je neus krijgt . . .
Dus wie er niet gefilmd wil worden . . .
Ik heb ze verzocht om te proberen niet alleen over het 'dierenrechtenactivisme' door te gaan maar meer op waarom veganisme en duurzaamheid in te gaan . . .
En de andere: ruggen recht, (niet te bevooroordeeld proberen te zijn) en met goeie overtuigende feiten komen als je onverhoopt een microfoon onder je neus krijgt . . .

Laatst gewijzigd door Ineke op vr sep 14, 2007 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Maybe There's a world where we don't have to run, And maybe There's a time we'll call our own Livin' free in harmony and majesty . . . Uit: Maybe van Thom Pace http://www.youtube.com/watch?v=z9VgJAdMTZc
Dat weet ik
Maybe There's a world where we don't have to run, And maybe There's a time we'll call our own Livin' free in harmony and majesty . . . Uit: Maybe van Thom Pace http://www.youtube.com/watch?v=z9VgJAdMTZc
Heel goed!
- marjan
Kruidvat heeft een aktie: voor ?9,95 kun je een NS-dagkaart daar kopen waarmee je op een zaterdag of een zondag onbekerkt door Nederland kunt reizen. Geldig vanaf 13 oktober tot en met 27 januari. Maximaal vier treinkaartjes per persoon. Voor mensen zonder kortingskaart maakt dit het komen naar WVD op 27 oktober a.s. misschien wat aantrekkelijker? Hoewel het ook voor mensen met kortingskaart in een aantal gevallen al wel goedkoper uit zal pakken...