welkomstgeschenk
welkomstgeschenk
Ik zag dat het boekje van Ben Klok nog altijd wordt aangeboden als geschenk voor nieuwe leden. In het kader van een vernieuwing en afstoffen van de NVV; wordt het niet tijd voor een wat moderner geschenk?
- Vegantastic
- Site Admin
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Re: welkomstgeschenk
Wordt binnenkort verandert (ergens deze week, wellicht vandaag). Je kan nu kiezen voor een waardebon van vega-life bij 1 jaar lidmaatschap en als je meteen voor 3 jaar lid wordt dan, krijg je het kookboek van lisette kreischer.
Wat goed! Leuk idee ook, het boek van Lisette!
Dat is inderdaad leuk! Ik vond dat kookboek van Ben Klok 10 jaar geleden al erg ouderwets overkomen. Ik vraag me eigenlijk af waar ik het heb, want het is inmiddels bijna zo oud dat het weer hip is denk ik 
Denk wel dat dat boek van Lisette veel meer mensen aanspreekt, zeker de blijkbaar nieuwe doelgroep van de NVV.

Denk wel dat dat boek van Lisette veel meer mensen aanspreekt, zeker de blijkbaar nieuwe doelgroep van de NVV.
-
- Leefwijze: part-time veganist
Krijgen nieuw "huisgenoot-leden" ook iets leuks? Die betalen natuurlijk minder, dus kookboek is dan beetje te duur denk ik. Anders gewoon een kaart met 'we zijn zo blij dat jij lid bent bij ons!' oid... zodat zij zich ook welkom voelen.
- Vegantastic
- Site Admin
- Contacteer:
Hebben we het eigenlijk nog niet over gehad. Zal het in de groep gooien.
Persoonlijk vind ik huisgenootleden een beetje raar iets. Geen idee wie die constructie bedacht heeft. Vraag me wel af of velen daar gebruik van maken of niet.
Persoonlijk vind ik huisgenootleden een beetje raar iets. Geen idee wie die constructie bedacht heeft. Vraag me wel af of velen daar gebruik van maken of niet.
In verhouding wel.Vegantastic schreef:Vraag me wel af of velen daar gebruik van maken of niet.
-
- Leefwijze: part-time veganist
Ik vind het wel relaxed, je kan de NVV steunen (hoe meer leden, hoe meer zeggingskracht ze heeft) zonder veel geld uit te hoeven geven. En ik heb zelf persoonlijk geen voordelen door zo'n abonnement (tenminste, ik ga niet naar van die activiteiten enzo, dus voor mij persoonlijk verandert het abonnement niks. Mensen die wel dingen bestellen of naar activiteiten gaan, voor hen is het waarschijnlijk anders), afgezien van de V (maar die lees je dus al van je huisgenoot), dus dan is het ook niet oneerlijk dat ik weinig betaal, toch?Vegantastic schreef:Hebben we het eigenlijk nog niet over gehad. Zal het in de groep gooien.
-
Maar nog even terug komend op het welkomst geschenk, dat is echt een aanrader, het boek van Lisette! Zij probeert het veganisme echt hip te maken en toegankelijk voor iedereen. Het boek ziet er aantrekkelijk en goed verzorgd uit met leuke achtergrond informatie. Ook leuk om vrienden cadeau te doen om ze zo in aanraking te laten komen met veganisme. Hopelijk horen we nog veel van haar en haar cupcakes (die ik helaas nog niet geproeft heb
). 

Wees zelf de verandering die je in de wereld wil zien.
Droom je leven.
Droom je leven.
Inderdaad een heel mooi boek waarin het veganisme eigenlijk naar een ander niveau wordt getild, m.a.w. voor iedereen toegankelijk.
vegan with an edge!
O dat lijkt me echt heel leuk,als beginnend veganist.
Ik zie het alleen niet staan,als je lid wilt worden en je hebt alles ingevuld.
Kijk ik er misschien overheen?
Ik zie het alleen niet staan,als je lid wilt worden en je hebt alles ingevuld.
Kijk ik er misschien overheen?
- Vegantastic
- Site Admin
- Contacteer:
Nee hoor. Er komt een nieuw formulier aan met de welkomstkado's erin. Zal ik je een bericht sturen als dat nieuwe formulier er staat?
Ik heb me lid gemaakt. Ik las hier en daar dat er mensen de boekjes van de NVV op sommige plaatsen leggen. Ik zou er wel een aantal bij ons in de biowinkel willen leggen. Daar komt toch veel volk en mensen die toch ook eerder open zullen staan voor veganisme.
Ik had me ook al aangemeld, maar nog niet betaald. Dan wacht ik wel even op dat nieuwe formulier. 

Ja graag, alvast bedanktVegantastic schreef:Nee hoor. Er komt een nieuw formulier aan met de welkomstkado's erin. Zal ik je een bericht sturen als dat nieuwe formulier er staat?

Hoi ! ik zou graag lid worden van de NVV maar wou even wachten tot het boek van Lisette het welkomstkado wordt. nu staat het nog niet op de site maar misschien is het nieuwe formuleer er al? alvast bedankt!