Nieuw leven

Technische problemen? Mist u iets? Wilt u het anders? Vragen over het forum?

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
Cornelis
Leefwijze: flexitarier
Contacteer:

Nieuw leven

Bericht door Cornelis » di jan 30, 2018 19:10

Nu ben ik hier een paar dagen op het form en zoek van de ene hoek naar de andere.
Veel goede ideeën, vragen en opmerkingen, maar ik zie de zin van het beantwoorden van deze berichten vaak niet, vooral niet als de laatste opmerking 5/6 jaar geleden is.
Sticky topics op het forum met een bouwjaar van 2007 :?
Ik zou een 'archief' wel handig vinden zodat ik weet dat de hierin aanwezige berichten puur voor info zijn ipv iets om op te reageren.

Begint het concept 'forum' de kracht of interesse te verliezen? Gaat alles naar 'social' media?
Ik hoop het toch van harte niet
Heal the world!

The right way

Martine
Moderator

Re: Nieuw leven

Bericht door Martine » wo jan 31, 2018 14:16

Het is hier inderdaad wat minder druk dan dat het ooit geweest is. Aan de groei van veganisme ligt het niet, want dat gaat heel hard momenteel.

Je kunt de nieuwste berichten zien door linksboven op het 'vegaburger' menu symbooltje met de drie horizontale streepjes te klikken en 'Nieuwe berichten' te kiezen.

En je bent ook van harte welkom om oude topics uit hun as te laten herrijzen als je iets toe te voegen of te vragen hebt.
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Rorrim
Moderator
Leefwijze: veganist

Re: Nieuw leven

Bericht door Rorrim » do feb 01, 2018 13:02

Cornelis schreef:
di jan 30, 2018 19:10
Begint het concept 'forum' de kracht of interesse te verliezen? Gaat alles naar 'social' media?
Ik hoop het toch van harte niet
Doe er iets aan. :P De stilte komt ook gedeeltelijk door problemen met de gebruikersregistratie. Die is lang dicht geweest en sinds afgelopen jaar weer open. Het functioneerde nog niet helemaal naar behoren. Afgelopen week is er een update geweest, dus mogelijk wordt het beter als geïnteresseerden het forum nog weten te vinden. Het forum wordt trouwens wel veel gelezen, dus nuttige posts zijn nooit voor niets.
Getekend in floëemsap.

Plaats reactie