Dieren & Politieke ontwikkelingen
Re: Dieren & Politieke ontwikkelingen
Succes vanavond! Ik vond het ook een goed stukje, dus dat komt vanavond ook vast goed.
Maar hoe zit het nu met je kansen om een verbod geregeld te krijgen, nu Winschoten net een rechtzaak hierover verloren heeft?
Maar hoe zit het nu met je kansen om een verbod geregeld te krijgen, nu Winschoten net een rechtzaak hierover verloren heeft?
Veel succes vanavond!
-
Lena,
winschoten heb niet verloren.
winschoten heb nederland wakker geschud waar ik ze erg dankbaar voor ben!
daarnaast is Winschoten in hoger beroep gegaan:P
winschoten heb niet verloren.
winschoten heb nederland wakker geschud waar ik ze erg dankbaar voor ben!
daarnaast is Winschoten in hoger beroep gegaan:P
-
Het ging geweldig!
We komen in de hogere raads vergadering van Dronten.
merendeels was met me eens, al het publiek ook!
sommige raadsleden waren nog helemaal uitgesproken en sprongenuit hun stoel om te praten dat de dieren in het circus verboden moeten worden.
enkele wouden een onderzoek afwachten maar na mijn reactie daarop gingen ze toch denken want er zijn immers al genoeg bewijzen etc wat ik allemaal wel niet heb verteld.
dit gaat zeker goed, de griffier en voorzitter nemen contact op wanneer het volgende moment is, de hogerdere raads gesprek.
sommige raadsleden waren nog helemaal uitgesproken en sprongenuit hun stoel om te praten dat de dieren in het circus verboden moeten worden.
enkele wouden een onderzoek afwachten maar na mijn reactie daarop gingen ze toch denken want er zijn immers al genoeg bewijzen etc wat ik allemaal wel niet heb verteld.
dit gaat zeker goed, de griffier en voorzitter nemen contact op wanneer het volgende moment is, de hogerdere raads gesprek.
- Vegantastic
- Site Admin
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Heel super! Goed dat het zo positief ging.
- Dick
- Contacteer:
Echt super!!!!Drawion_Kuda schreef:Het ging geweldig!
Het Het is fijn om te horen dat sommige raadsleden waren uitgesproken en uit de stoel sprong om te praten dat de dieren in het circus verboden moeten worden. Hopelijk werkt deze dwingelandij van het circus averechts. De dieren zullen je dankbaar zijn als het je lukt om circusdieren te verbieden, maar het zal moeilijker worden als het om huisdieren gaat. Namens mij en de dieren (als ik voor ze mag spreken) alvast bedankt, goed gedaan.

.

.
Laatst gewijzigd door vegalan op vr nov 14, 2008 21:59, 2 keer totaal gewijzigd.
- marjan
Ook mijn complimenten. Hartstikke goed!
-
Ik krijg van circusmedewerkes heel veel kwade berichtjes op de website.
"huisideren worden mishandeld"
"je moet niet activisten nadoen"
"je bent veganist en weet niet anders"
ga maar door..
Als mensen zich geroepen voelen, positieve berichtjes op de website zijn ook welkom haha:P
http://www.circusdieren-dronten.webs.com" target="_blank
"huisideren worden mishandeld"
"je moet niet activisten nadoen"
"je bent veganist en weet niet anders"
ga maar door..
Als mensen zich geroepen voelen, positieve berichtjes op de website zijn ook welkom haha:P
http://www.circusdieren-dronten.webs.com" target="_blank
- Vegantastic
- Site Admin
- Contacteer:
Ja grappig.. die personen kom je ook overal tegen. Laat je er niet door bang maken hoor. Negeren kan je het beste doen.
er zijn altijd circusbezoekers (en andere mensen) die zeggen dat de circus en dierentuin dieren in ieder geval veel langer leven (omdat ze geen "vijanden" hebben en "goed" worden verzorgd) dan hun soortgenoten in het wild.
onderzoek blijkt juist dat gevangen olifanten veel en veel korter leven.
http://www.volkskrant.nl/wetenschap/art ... rijer_dier
onderzoek blijkt juist dat gevangen olifanten veel en veel korter leven.
http://www.volkskrant.nl/wetenschap/art ... rijer_dier
-
Er schijnt licht aan het eind van de tunnel voor de circusdieren.
3 studenten welk mee moeten helpen aan het landelijk onderzoek voor circusdieren hebben over mijn betoog gehoord en hebben mijn website gelezen.
Ze zijn erg geinteresseerd in mijn mening en willen graag meer weten over rmijn standpunten en eventueel meer informatie.
Hopelijk kunnen zij een verschil maken!
3 studenten welk mee moeten helpen aan het landelijk onderzoek voor circusdieren hebben over mijn betoog gehoord en hebben mijn website gelezen.
Ze zijn erg geinteresseerd in mijn mening en willen graag meer weten over rmijn standpunten en eventueel meer informatie.
Hopelijk kunnen zij een verschil maken!
Je weet alleen natuurlijk niet of zij het met je standpunt eens zijn, of willen praten om beide kanten aan de beurt te laten komen.
-
jup, maar ik heb in elkgeval nog een keer het mogen uitleggen..
Ja, tuurlijk, is ook hartstikke goed! Was niet als kritiek bedoeld, maar meer dat je geen valse verwachtingen moest hebben.Drawion_Kuda schreef:jup, maar ik heb in elkgeval nog een keer het mogen uitleggen..
-
ik begrijp je hoor:D
nam het niet negatief over;)
nam het niet negatief over;)

- Dick
- Contacteer:
AFA(extreem links), inmiddels beter bekent als een knokploeg slaat in op (extreemrechtse)dierenrechtenactivisten.
http://www.dumpert.nl/mediabase/467831/ ... stuig.html" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Niet echt pacifistisch allemaal.
Ook vegenstreaker wordt genoemd
Er was een circus in Katwijk, en de vegan streakertjes vinden dat dat helemaal niet MAG. Kijk hoe alle duinkonijntjes aan het schrikken worden gemaakt. Voor de kijkers thuis: AFA = extreem links, MDTB = extreem rechts. Peace mensen! Breek de dag, tik een eitje.
Een link van het stormfront
http://www.stormfront.org/forum/showthr ... ?p=6729995" target="_blank
http://www.dumpert.nl/mediabase/467831/ ... stuig.html" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Niet echt pacifistisch allemaal.
Ook vegenstreaker wordt genoemd
Er was een circus in Katwijk, en de vegan streakertjes vinden dat dat helemaal niet MAG. Kijk hoe alle duinkonijntjes aan het schrikken worden gemaakt. Voor de kijkers thuis: AFA = extreem links, MDTB = extreem rechts. Peace mensen! Breek de dag, tik een eitje.
Een link van het stormfront
http://www.stormfront.org/forum/showthr ... ?p=6729995" target="_blank
- Valkyrjur
Is het dan echt zo moeilijk om 1 blok te vormen tegen de dierenbeulen, ipv mekaar af te slachten. Lekker productief dit 

- Erik van Zomeren
- Locatie: Zutphen, The Netherlands, Earth, Solar System, Milky Way
Is het vreemd om te denken dat de AFA, een volgens eigen zeggen antifascistische groepering, juist NIET op nazi-praktijken gelijkende, discriminerende, fascistische en gewelddadig intimiderende acties zou moeten ondernemen? Erg geloofwaardig wordt je daar mijns inziens niet van.
Wat ik over de MTDB gelezen heb is ook niet echt fraai. De MDTB zou een extreem-rechtse groepering zijn die het strijden tegen dierenleed alleen maar als dekmantel gebruikt voor de acceptatie van bepaalde extreem-rechtse ideeën. Zo staat er te lezen op http://www.animalrights.nl/node/1063" target="_blank" :
"Zo zijn verschillende activisten van Met de Dieren tegen de Beesten actief in groeperingen die pleitten voor een blanke samenleving, waar geen plaats is voor mensen met een andere culturele achtergrond, huidskleur of afkomst. Ook hebben een aantal van hen duidelijke neo-nazistische sympathieen."
Wat ik over de MTDB gelezen heb is ook niet echt fraai. De MDTB zou een extreem-rechtse groepering zijn die het strijden tegen dierenleed alleen maar als dekmantel gebruikt voor de acceptatie van bepaalde extreem-rechtse ideeën. Zo staat er te lezen op http://www.animalrights.nl/node/1063" target="_blank" :
"Zo zijn verschillende activisten van Met de Dieren tegen de Beesten actief in groeperingen die pleitten voor een blanke samenleving, waar geen plaats is voor mensen met een andere culturele achtergrond, huidskleur of afkomst. Ook hebben een aantal van hen duidelijke neo-nazistische sympathieen."
THIS happens when we don't go vegan
Denken "Wij zijn beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest !
Denken "Wij zijn beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest !
- Valkyrjur
Wat zeg je hier nou? Je gebruikt zoveel ontkenningen in 1 zin dat het me niet meer helemaal duidelijk isErik van Zomeren schreef:Is het vreemd om te denken dat de AFA, een volgens eigen zeggen antifascistische groepering, juist NIET op nazi-praktijken gelijkende, discriminerende, fascistische en gewelddadig intimiderende acties zou moeten ondernemen? Erg geloofwaardig wordt je daar mijns inziens niet van.