Wordt ook LLink!

De relatie tussen veganisme en natuur/milieu

Moderators: Rick, jet, Rorrim

Plaats reactie
Ineke

Wordt ook LLink!

Bericht door Ineke » do nov 20, 2008 21:20

Maybe There's a world where we don't have to run, And maybe There's a time we'll call our own Livin' free in harmony and majesty . . . Uit: Maybe van Thom Pace http://www.youtube.com/watch?v=z9VgJAdMTZc

Apraxia
Leefwijze: veganist

Re: Wordt ook LLink!

Bericht door Apraxia » vr nov 21, 2008 12:50

Ik ben al llink.
Als er iemand op je pist, dan is het vast een veganist.

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic » vr nov 21, 2008 13:02

Ik ben Piep! ;)

herwin
Contacteer:

Bericht door herwin » za dec 13, 2008 21:11

was een keer bij een kleine "vlees is moord" demo waar ook Llink naar toe kwam om ons te interviewen. ze lieten duidelijk blijken dat ze de demo belachelijk vonden, en na afloop gingen ze lekker met de slager babbelen en worst eten.
stuk sympatieker en positiever interview was een keer bij een anti circus demo , door een fotograaf van de Telegraaf. volgende dag stond er een positief interview met Alex (van Circusleed) in de telegraaf.
(niet dat ik nu een abonementje op de Telegraaf neem hoor :lol: )

*Eva*
Contacteer:

Bericht door *Eva* » wo jan 21, 2009 18:01

Ja, dat was zeker belachelijk, ook bij de afsluiting van dat nog even laten zien dat die presentator een stuk vlees naar binnen werkte. Zo geweldig groen en diervriendelijk... Wat ook wel weer blijkt uit hun programma waarin ze met bekende Nederlanders dieren slachten terwijl ze de hele tijd zeggen dat het zo mooi pijnloos en respectvol gaat (althans, dat was zo in de enige aflevering die ik heb gezien - afschuwelijk), en natuurlijk uit hun reisprogramma waarin ze de hele wereld over vliegen, alsof het broeikaseffect stopt als je in een milieuvervuilend vliegtuig ergens naartoe gaat om te kijken hoe mooi het er is (nu nog wel, als iedereen dat gaat doen...).
Daartegen was McDonald's kitchen wel vermakelijk en positief en Llinke Soep keek ik ook altijd wel. Maar lid worden.. Daarvoor zie ik teveel dingen waar ik het niet mee eens ben.

We zijn thuis trouwens ook al Piep! Benieuwd waar zij mee komen. Gaan vast geen dieren slachten en vlees eten om even te laten zien hoe dom dierenrechtenactivisten wel niet zijn.

Ineke

Bericht door Ineke » wo jan 21, 2009 20:37

Toch beter dan de andere omroepen waar deze onderwerpen niet eens onder de aandacht gebracht worden . . .

Bovendien gaat het om duurzaamheid in al z'n facetten.

Ik heb wel eens met ze gesproken en ze waren er wel mee bezig om uit te zoek wat voor impact dierlijk productengebruik heeft op allles.

Ik heb ze ook heb verteld dat sommige dingen me een beetje te ver gaan.

Ondanks dat kijk ik liever maar naar de positieve kanten van wat ze wel aan de kaak proberen te stellen.
Maybe There's a world where we don't have to run, And maybe There's a time we'll call our own Livin' free in harmony and majesty . . . Uit: Maybe van Thom Pace http://www.youtube.com/watch?v=z9VgJAdMTZc

Plaats reactie