Vitamine pillen

Alles over gezondheid en veganisme. Over vitamines en mineralen. Over afvallen en aankomen.

Moderators: Martine, Rorrim

Plaats reactie
Gerardo
Contacteer:

Vitamine pillen

Bericht door Gerardo » ma mei 28, 2007 18:02

Zoals allen hier (neem ik aan :P ) zit ook ik met regelmaat aan B12 vitaminepillen... nu kwam ik vandaag dit tegen:

http://www.vega-life.nl/webshop/product ... e8d7d617ed

Ik vroeg mij af, is dit een goed alternatief volgens de wat meer ervaren veganisten hier?
"Animals don't need more enemies with friends like you..."

marjan
Leefwijze: veganist

Bericht door marjan » ma mei 28, 2007 18:44

Ja hoor, is prima spul. Mijn zoon (al 10 jaar veganistisch) van 11 neemt het ook graag omdat ie het zo lekker vindt :) . Zelf vind ik dat er wat veel in zit wat ik ook wel op een andere manier binnen kan krijgen. Ik heb liever een hogere dosis B12 en evt vitamine D en vitamine B2 en dan mag de rest wel wegblijven. Het is m.i. best goed maar ook redelijk duur. Is meer voor als je van gemakt houdt en er geen problemen mee hebt om dit dagelijks te slikken.

Gerardo
Contacteer:

Bericht door Gerardo » ma mei 28, 2007 19:03

Is misschien wel een goed ideetje als ik straks op vakantie ben in Portugal, weet niet of ik daar iedere dag alle vitaminen in de juiste hoeveelheid binnen weet te krijgen volgens de "normale" manier :lol:
"Animals don't need more enemies with friends like you..."

-gebruikergewist-

Bericht door -gebruikergewist- » ma mei 28, 2007 19:54

De NVV verkoopt deze pillen ook (alleen moet je als je ze via de webwinkel bestelt meteen 2 potten tegelijk kopen, en dan zijn ze nog duurder dan via Vega-life ook...).

Ik vind ze overigens wat medicijnerig smaken, geef mij maar gewoon de Solgar B12-nuggets.

Wildflower
Leefwijze: part-time veganist

Bericht door Wildflower » ma mei 28, 2007 21:59

Ik gebruik ze ook en ben er erg tevreden over. :D

Dennis

Bericht door Dennis » do mei 31, 2007 14:42

Ik heb ze alleen als ik toch iets bij vega life bestel. Ik vind ze vies trouwens, maar wel betrouwbaar. Ik slik lang niet altijd multi's. Mijn normale cocktail bestaat normaal gesproken uit biergist tabletten en b12 tabletten. en soms dus een multi. ik heb ze ook wel eens van Orthica gehad. een pil blijft een pil als je het mij vraagt, dus ik heb dan ook geen voorkeur.

Plaats reactie