southbeach dieet?

Alles over gezondheid en veganisme. Over vitamines en mineralen. Over afvallen en aankomen.

Moderators: Martine, Rorrim

Plaats reactie
jet
Moderator
Leefwijze: veganist

Re: southbeach dieet?

Bericht door jet » ma jun 16, 2008 16:31

ik maak mijn salade 's ochtends klaar, want als ik het 's avonds doe, dan is ie de volgende dag klef.
Dat kost me dan wel inderdaad een kwartier, maar anders heb ik niks te eten tussen de middag, en ga ik als ik thuis kom direct aan het avond eten (dat is dan rond 16u ofzo al).
En omdat ik dan vroeg gegeten heb, heb ik later op de avond natuurlijk alweer trek, et voila, de chips komen uit de kast..... :roll: Zo komen de kilo's er wel aan natuurlijk......
Dus ik neem nu gewoon dat kwartiertje de tijd :)
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Mave
Leefwijze: vegetarier

Bericht door Mave » wo jun 18, 2008 19:40

Ja da's wel verstandig idd :)

Ik loop ook weer te malen.. Enerzijds wil ik héél graag afvallen, anderzijds heb ik geen zin omdat het vaak toch de mist in gaat.
't Is net alsof wanneer ik ga afvallen, ik de godganse dag honger heb en ga lopen eten.:S

Heb jij na zo'n salade nog honger? Misschien moet ik dat toch maar weer proberen want boterhammen zijn echt prut. Dan heb ik na 2 uur alweer honger.

Framboos

Bericht door Framboos » wo jun 18, 2008 19:54

Mave schreef: @ Framboos: Mja als ik zo de menu's bekijk, qua lunches oa: ''veg-lentil soup'', ''tofu spinach pot'', ''raw veggies + fruit bowl''', pita's, nog meer soep, salades, bevroren fruit, bonenburgers etc.
Op zich wel gevarieerd (en lekker) maar, en t kan ook komen omdat ik niet zo kokerig ben, maar best veel werk om 3 x per dag zo uitgebreid eten te maken (vooral 's morgens voor je lunch enzo)
Maar je hoeft niet per se dat menu te volgen om te E2L-en toch? Ik ken een aantal blogs etc van mensen die E2L volgen, maar die hebben er mooi hun eigen versie van gemaakt. Als je in het weekend een grote pan soep kookt die je invriest bijvoorbeeld, dan is het al gelijk een stuk minder werk.

Mave

Bericht door Mave » wo jun 18, 2008 20:37

Framboos schreef: Maar je hoeft niet per se dat menu te volgen om te E2L-en toch? Ik ken een aantal blogs etc van mensen die E2L volgen, maar die hebben er mooi hun eigen versie van gemaakt. Als je in het weekend een grote pan soep kookt die je invriest bijvoorbeeld, dan is het al gelijk een stuk minder werk.
Hmm ja dat is waar. :) Misschien in de vakantie sowieso wel een goed idee. Heb je de link van die blog? Ff inspiratie op doen ;p

Framboos

Bericht door Framboos » wo jun 18, 2008 21:50

Fatfreevegan ken je? Andere zal ik nog even opzoeken.

Mave

Bericht door Mave » vr jun 20, 2008 15:56

Nope!

Framboos

Bericht door Framboos » vr jun 20, 2008 16:46

http://blog.fatfreevegan.com/" target="_blank

Rest zal ik je even pb'en!

Marla

Bericht door Marla » vr jun 20, 2008 17:03

Framboos schreef:http://blog.fatfreevegan.com/" target="_blank

Rest zal ik je even pb'en!
Oeh, die Barbecued seitan Ribz zien er goed uit zeg, die ga ik zeker maken.

Marla

Bericht door Marla » vr jun 20, 2008 17:28

@ Framboos: heb jij die Shirataki noodles weleens gebruikt? Ik vraag me af of ze überhaupt in NL te koop zijn?

Framboos

Bericht door Framboos » vr jun 20, 2008 17:51

Nee, maar ik ben ook niet zo into noodles dus ik kan ook niet echt zeggen dat ik er naar gezocht heb... Zal wel eens gaan opletten. :)

Sakura
Contacteer:

Bericht door Sakura » vr jun 20, 2008 18:03

shirataki noedels zijn japanse noedels, dus die kan je misschien in de oosterse winkels vinden.

Plaats reactie