Ideale man is bierdrinkende vleeseter

TV, radio, kranten, enz.

Moderators: Morality, Rorrim

Plaats reactie
Zen
Leefwijze: veganist

Ideale man is bierdrinkende vleeseter

Bericht door Zen » za apr 07, 2012 12:41

Man, man long way to go...

Geen goed nieuws voor straight edge vegans :D
Cut cold stone with a warm heart

TonyJello

Re: Ideale man is bierdrinkende vleeseter

Bericht door TonyJello » za apr 07, 2012 12:54

Voor mij niet, hoor!
Integendeel. :good:

Wat is de ideale vrouw voor een Straight Edge Vegan man?
Tell me all about it... :grin:

Eef

Bericht door Eef » za apr 07, 2012 13:26

Vreemd onderzoek, dat je moet kiezen uit bier, wijn en een borrel... Ik heb liever mijn alcoholvrije man :)
En wie wil nou dat haar man naar een cafe gaat om sport te kijken? Ik dacht dat vrouwen hun man liever gezellig thuis hadden, evt helpen met de kinderen ofzo, maar ik heb er blijkbaar totaal geen verstand van.

En moet je kijken hoeveel vrouwelijke vegetariers er zijn, die willen toch allemaal een vegetarische man neem ik aan? Volgens mij heb je de vrouwen voor het oprapen als je een vegetarische of zelfs veganistische man bent :)

Maar goed, kunnen zwemmen en fietsen is inderdaad wel een pré :mrgreen:

MoniqueS
Contacteer:

Bericht door MoniqueS » za apr 07, 2012 14:25

Wat een onzin weer. Mijn man drinkt niet, eet weinig vlees, gaat nooit naar een café, is kaal en heeft een snor, stoppeltjes én borsthaar en ik hou waanzinnig veel van hem.
Maar dat ik geen doorsnee vrouw ben wist ik al. :P
Ik vraag mij bij dit soort onderzoeken altijd al wie ze geïnterviewd hebben, wat voor soort vrouwen in dit geval.

Ananas

Bericht door Ananas » zo apr 08, 2012 9:10

Wat hebben die vrouwen een boel eisen zeg :shock:

panda

Bericht door panda » zo apr 08, 2012 9:27

TonyJello schreef: Wat is de ideale vrouw voor een Straight Edge Vegan man?