Vegan Foodfestival 2018 Westergasfabriek 10-12 Augustus Amsterdam

Evenementen waar veganisme in de aandacht staat of moet staan

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
Brent
Leefwijze: flexanist

Vegan Foodfestival 2018 Westergasfabriek 10-12 Augustus Amsterdam

Bericht door Brent » di aug 07, 2018 18:56

xxx graan- en aardappelvrije suikervrije lookvrije paddestoelvrije fermentvrije peulvruchtvrije alcoholvrije plantenetert xxx

Brent

Re: Vegan Foodfestival 2018 Westergasfabriek 10-12 Augustus Amsterdam

Bericht door Brent » za aug 11, 2018 18:30

Dit forum lijkt steeds overbodiger te worden.
Ik heb morgen met zes (!) personen afgesproken om naar dit vega-festival te gaan en twee bekenden gingen er al vrijdag heen, maar van het forum reageert er niet eens 1 iemand op het topic. :shock: :P
xxx graan- en aardappelvrije suikervrije lookvrije paddestoelvrije fermentvrije peulvruchtvrije alcoholvrije plantenetert xxx

Rorrim
Moderator
Leefwijze: veganist

Bericht door Rorrim » do aug 16, 2018 19:26

Daar lijkt het wel op, hè. Er zijn nog steeds technische problemen met de registratie en na enkele jaren is het aantal nieuwe registraties steeds dunner gezaaid. Daarbij is de link in de menubalk op de hoofdpagina vervangen door een piepklein knopje bij de social media buttons. Het forum is nu niet veel meer dan een naslagwerk.

Om even terug te komen op blije zaken, hoe was het festival?
Getekend in floëemsap.

Dabrother

Bericht door Dabrother » vr aug 17, 2018 11:47

Ik kijk nog regelmatig hier op het forum maar het is idd zeer rustig. Er zijn dan ook veel meer % dierlijke eters jammer genoeg. Mensen kunnen niet meer bewust nadenken over wat ze allemaal binnen werken qua voeding (net zoals ik tot 1/1/2018) omdat er op de gewone zenders te weinig echte duidelijke info over voeding uitgezonden wordt en veel misleidende reclame over bijv melk, eieren, kaas, vlees, vis en bewerkt voedsel hoe "goed" deze producten wel voor ons zouden zijn (terwijl ik er van overtuigd ben dat deze producten juist de ziekmakers zijn).

Wel goed geweest op het festival?
Plantaardig vanaf 1/1/2018

Morality

Bericht door Morality » vr aug 17, 2018 14:22

Ik kijk ook nog regelmatig op het forum. Ik vind een forum heel prettig (Facebook gebruik ik bijvoorbeeld niet), maar helaas zie ik (ook bij andere onderwerpen dan veganisme) dat er steeds minder berichten geplaatst worden. Het Vegan Foodfestival is voor mij te ver weg, maar ik vind het wel leuk dat er berichten over geplaatst worden. In ieder geval kan er altijd veel nuttige informatie op dit forum gevonden worden.

Rorrim
Moderator

Bericht door Rorrim » vr aug 17, 2018 22:39

Fijn dat jullie er nog zijn. Ook fijn dat ik niet de enige cultuurmuiter ben. Hoe vaak kom je iemand tegen die veganist is en zich bovendien onthoudt van sociale media? :D Moet bekennen dat ik wel verslaafd ben aan youtube voor alle goede tutorials die erop staan.
Getekend in floëemsap.

Morality

Bericht door Morality » za aug 18, 2018 10:17

Op YouTube kijk ik ook, meestal leerzame video's en comedy. Ik heb geen YouTube account.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er ook op dit forum nog regelmatig kijken of er nieuwe berichten zijn.

Brent

Bericht door Brent » zo aug 19, 2018 10:36

Ik kijk niet zo regelmatig meer, ik weet nog steeds niet hoe ik snel de nieuwe berichten kan bekijken sinds het forum vernieuwd is.

Het festival bij de Westergasfabriek was erg leuk, alleen een beetje teveel lawaai voor iemand die overgevoelig is voor herrie (met name in die enorme hal), maar ook de muziek erbuiten vond ik minder geschikt om bij te eten.
Om rustig te eten zijn we twee keer naar elders gevlucht weg van het festivalterrein.

De idioot die op het terrein rauw vlees stond te nuttigen (als actie, een Zweed die dat overal doet bij zulke festivals) hebben we gelukkig gemist, die kwam pas tegen de avond en toen waren we allang weer weg.

Dabrother

Bericht door Dabrother » zo aug 19, 2018 20:31

Jammer vd herrie dan, ik kan daar op het geschikte moment (housefestival voor mij dan) wel tegen maar op een foodfestival moet het relaxed zijn.
Ik heb ook geen FB daar gaat bijna alles over tegenwoordig.
Die documentaires van Netflix (sommige toch) kan je ook op YouTube kijken waar ik ook veel info van haal (ook niet voeding gerelateerd)
Food choices is écht goed
https://youtu.be/6hJNayG6dxk
Plantaardig vanaf 1/1/2018

Rorrim
Moderator

Bericht door Rorrim » zo aug 19, 2018 20:47

Het volume van de muziek is de laatste jaren ook aardig toegenomen merk ik. De trend zal nu wel ongeveer zijn piek bereikt hebben. Fijn dat het festival verder tof was. Misschien voor mij iets voor volgend jaar.
Brent schreef:
zo aug 19, 2018 10:36
De idioot die op het terrein rauw vlees stond te nuttigen (als actie, een Zweed die dat overal doet bij zulke festivals) hebben we gelukkig gemist, die kwam pas tegen de avond en toen waren we allang weer weg.
Ondanks de provocatie en zinloosheid van deze actie... Hahaha! Als mensen me ergeren denk ik altijd maar dat wij ook gewoon dieren zijn, de een wat wilder dan de ander. Kennelijk voelt deze zich wat in het nauw gedreven door de veganistische beschaving. ;)
Brent schreef:
zo aug 19, 2018 10:36
Ik kijk niet zo regelmatig meer, ik weet nog steeds niet hoe ik snel de nieuwe berichten kan bekijken sinds het forum vernieuwd is.
Knopje linksboven met de drie horizontale streepjes.
Getekend in floëemsap.

Plaats reactie