Vegetarische of veganistische kisten

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
Eaolise
Leefwijze: flexanist
Contacteer:

Vegetarische of veganistische kisten

Bericht door Eaolise » do apr 11, 2013 9:42

Ik wist niet zeker waar ik dit topic kon openen, maar anders kan deze verplaatst of verwijderd worden.

Ik ben al héééél lang op zoek naar vegetarische of veganistische legerschoenen/kisten. Elke tip is van harte welkom.

Eaolise
Leefwijze: flexanist
Contacteer:

Re: Vegetarische of veganistische kisten

Bericht door Eaolise » do apr 11, 2013 9:53

Ah, ik zag dat er al een topic over was, maar..... ze zijn zo DUUR!! Is er niet wat goedkopers??

Renee1137
Leefwijze: veganist

Bericht door Renee1137 » za apr 13, 2013 9:30

Hmm, ja ik heb de Patrol Boots van Vegetarian Shoes, die zijn 130 euro.

Ik denk toch echt dat er op het moment geen goedkopere vega kisten op de markt zijn, ik heb ze nooit gezien, en de markt is gewoon niet bijster groot. Mijn vriend kocht voor hij vegan werd altijd tweedehands leren kisten, maar die zijn dan alsnog zo duur als veel nieuwe gewone schoenen, en je verslijt ze best wel snel omdat ze al oud zijn. Dan is het waarschijnlijk goedkoper om nieuwe te kopen voor 120-130 euro. Ik kan je wel zeggen dat ik de kwaliteit van de Vegetarian Shoes kisten heel goed vindt, het is niet in elkaar gezet in een of andere kinderslaafjes-mega-fabriek ofzo, en dat zie je er aan af. Ik heb ze nu een half jaar en ze zijn nog steeds als nieuw. En ik loop raar waardoor de achter-buitenkant van mijn zool de neiging heeft om heel snel af te slijten, maar deze zolen kunnen er blijkbaar tegen. Dus ik vind het de investering wel waard, ook al lijkt het veel geld in een keer - maar je doet er jáááren mee.
Be the change you wish to see in the world.

If to be feelingly alive to the sufferings of my fellow-creatures is to be a fanatic, I am one of the most incurable fanatics ever permitted to be at large. - William Wilberforce

TonyJello
Leefwijze: veganist

Bericht door TonyJello » za apr 13, 2013 10:55

Deze heb ik in maat 40 denk ik. Ze zijn mij een halve maat te klein.
Ik wil graag dezelfde kopen, maar iets groter.

http://www.vega-life.nl/webshop/templat ... s/3148.jpg

Misschien wil jij ze van me overnemen voor de halve prijs? Ik heb ze gedragen, maar niet super veel.
Ze zitten verder heerlijk en zijn nog prima.

Plaats reactie