DIY vegan cheese kit
Moderators: Rick, Martine, jet, Rorrim
DIY vegan cheese kit
Stond vanochtend een stukje over in NRC Next: https://www.kickstarter.com/projects/16 ... ef=popular
Kost 22 dollar.
Het was ook een leuk stukje in de krant trouwens - zie hier. (hoop dat deze link werkt)
Kost 22 dollar.
Het was ook een leuk stukje in de krant trouwens - zie hier. (hoop dat deze link werkt)
Re: DIY vegan cheese kit
O, dat ze organic vertalen in organisch.. zo vaak! Als je zoiets vertaalt denk je toch na over wat je opschrijft..?
Haha ach ja
ik vind het ook zo grappig als Nederlanders biologisch vertalen naar 'biological'.
Het suffe is dat zowel de term organisch als biological op zich wel juist is - eten is doorgaans beide (tenzij synthetisch) - maar gewoon niet benoemt wat er bedoeld wordt.

Het suffe is dat zowel de term organisch als biological op zich wel juist is - eten is doorgaans beide (tenzij synthetisch) - maar gewoon niet benoemt wat er bedoeld wordt.
- Vegantastic
- Site Admin
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Dat deed ik ook ooit, maar toen werd ik er gelukkig op gewezen op amerikaans forumAnanas schreef:Haha ach jaik vind het ook zo grappig als Nederlanders biologisch vertalen naar 'biological'.

Want biologisch is in het engels dan? Organic?
Wat wij in Nederland biologisch noemen, noemen ze in Amerika organic. In de krant kun je altijd precies zien wat een uit het Engels vertaald stuk is, want dan hebben ze het over 'organisch'. Wat inderdaad theoretisch gezien klopt, zoals Ananas zegt, maar ze bedoelen biologisch.
Oh wat cool zeg! Weet iemand toevallig hoeveel de verzendkosten zijn? Ik ben wel benieuwd naar die kaas!
Je moet dus eerste pledgenAre the rewards available to international backers?
Yes. We will ship anywhere in the world. Kickstarter will inform you of the additional shipping charges when you make your pledge.

The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.
Je kan alles invullen en dan zie je de prijs vanzelf, dus voordat je definitief gepledged hebt. ik vond het in ieder geval teveel.
Ah kijk, dat had ik niet geprobeerd (ik ging er vanuit dat het me teveel zou worden, dus had het niet geprobeerd.....
)

The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.