Veganistische Sporters Gezocht!

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Rick, Martine, jet, Rorrim

Plaats reactie
Vegasport
Leefwijze: part-time veganist

Veganistische Sporters Gezocht!

Bericht door Vegasport » ma feb 09, 2015 16:34

Hallo,

Wij zijn vier studenten van de opleiding Voeding en Diëtetiek aan de hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Voor een schoolproject hebben wij de opdracht gekregen om een product te ontwikkelen voor veganistische sporters. Met behulp van de enquête is het mogelijk een product te ontwikkelen die beter voldoet aan de wensen en behoeften van de consument. :govegan:

We willen u vriendelijk vragen om deze enquête voor ons in te vullen.
De enquête zal ongeveer 5-10 minuten in beslag nemen. Alle gegevens blijven anoniem.

Bedankt voor de medewerking! :thanks:

http://enquetemaken.nu/r/1w39r

Rorrim
Moderator
Leefwijze: veganist

Re: Veganistische Sporters Gezocht!

Bericht door Rorrim » ma feb 09, 2015 17:53

Na de inleidende tekst komt op mijn scherm de melding: "Deze enquête is niet meer beschikbaar." Ligt het aan de instellingen van mijn computer, of hebben jullie iets veranderd?
Getekend in floëemsap.

Vegasport
Leefwijze: part-time veganist

Bericht door Vegasport » ma feb 09, 2015 18:07

Als het goed is moet de enquête nu wel beschikbaar zijn! :)

Framboos

Bericht door Framboos » ma feb 09, 2015 19:33

Er is een vraag over wat je nuttigt voor het sporten, en na, maar ik mis tijdens... (tijdens staat wel in de vraag erboven).

En de laatste vraag is een beetje vreemd - het enige dat je echt niet uit plantaardig voedsel kunt halen is B12, maar door de vraag lijkt het alsof je sowieso tekorten oploopt met een vegan voeding.

sasvegan
Leefwijze: veganist

Bericht door sasvegan » di feb 10, 2015 16:08

Framboos schreef:Er is een vraag over wat je nuttigt voor het sporten, en na, maar ik mis tijdens... (tijdens staat wel in de vraag erboven).

En de laatste vraag is een beetje vreemd - het enige dat je echt niet uit plantaardig voedsel kunt halen is B12, maar door de vraag lijkt het alsof je sowieso tekorten oploopt met een vegan voeding.
Daar ben ik het mee eens. Een veganistisch eetpatroon (whole foods plant based) is het gezondste eetpatroon dat je kunt volgen, je loopt er zeker geen tekorten mee op.

Ik heb de enquete beantwoord. Ik heb zelf overigens geen behoefte aan sportvoedingsproducten en supplementen. Succes met jullie onderzoek!

Sascha
Leefwijze: flexanist

Bericht door Sascha » di feb 10, 2015 22:07

Er zitten wel meer vreemde vragen in. Bijvoorbeeld dat je moet aangeven wanneer je de meeste behoefte hebt aan een sportvoedingsproduct (voor, tijdens of na sporten) ook als je daar géén behoefte aan hebt...

Plaats reactie