Lieve katjes zoeken nieuw huis

Deze plek is voor dieren die een thuis zoeken.

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
Jasmijn
Leefwijze: veganist

Lieve katjes zoeken nieuw huis

Bericht door Jasmijn » do aug 06, 2009 0:28

Zes mooie lieve katten/poezen zoeken een nieuw huis. Ze wonen momenteel bij een client van mijn vader, en kunnen daar wegens omstandigheden niet meer blijven. Ik heb de poezen nog niet gezien, maar volgens mijn vader zijn ze langharig en lief. De leeftijden en het geslacht van de beestjes weet ik niet, maar als je interesse hebt, kan ik hier achteraan. Eigenlijk hadden ze gisteren weg gemoeten, dus als je een (paar) poesje(s) een goed huis kunt en wilt geven, stuur me dan alsjeblieft zo gauw mogelijk een berichtje.

Je kunt de katten gratis ophalen in Veendam of Groningen, of als je enigszins in de buurt van Groningen woont, wil mijn vader ze eventueel ook wel brengen.

jet
Moderator

Re: Lieve katjes zoeken nieuw huis

Bericht door jet » do aug 06, 2009 14:26

ik heb helaas al 2 katten, en niet voldoende ruimte (vind ik) om er nog meer onderdag te bieden helaas.
Uiteraard ga ik wel weer eens even in de omgeving rondvraag doen (tis wel vakantie, dus wordt lastig).
Het je foto's? (foto's doen het altijd goed bij mensen, dan kunnen ze zien hoe immens schattig de kittens zijn :mrgreen: )
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Jasmijn

Bericht door Jasmijn » zo aug 09, 2009 14:35

Heb nog geen foto's, maar als het goed is zijn die onderweg (déjavu).
Heb je al een toekomstige verzorger voor (een van) de katjes gevonden, Jet?
Of is er iemand anders die ze wil overnemen?

jet
Moderator

Bericht door jet » vr aug 14, 2009 12:17

Her en der even wat gevraagd, maar veel volk is nog op vakantie.
Een iemand wilde wel een katje, maar had net de dag ervoor al eentje uit asiel gehaald, te laat! (en die wilde niet meteen nog eentje erbij, omdat ie niet wist hoe het met deze zou gaan op het nieuwe plekje).
Ik blijf doorvragen natuurlijk
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Plaats reactie