3 geitenbokjes zoeken huis

Deze plek is voor dieren die een thuis zoeken.

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
Jasmijn
Leefwijze: veganist

3 geitenbokjes zoeken huis

Bericht door Jasmijn » za jul 09, 2011 0:21

Ik was vandaag op de kinderboerderij waar ik vanaf september stage ga lopen (verstandelijk gehandicapten begeleiden). Ben zelf geen voorstander van kinderboerderijen, doe mij maar dierenopvangcentra's, waar niet gefokt wordt met de dieren. Maar allee, ze (dieren en clienten) zitten er wel behoorlijk goed bij zo te zien. Maar probleempje dus: ze zitten met 3 mannelijke dwerggeitjes die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen. 2 zwarte en een bruine. Het zijn lieve, gezonde diertjes, maar niemens wil ze hebben. Wie weet er een plekje voor deze geitjes? Ik heb gezegd dat ze de dieren niet naar de slacht mogen brengen (dat zouden ze zelf ook echt niet willen, maar zien het wel als uiterste redmiddel), want dat ik een opvangadres voor ze ga regelen. Dat moet dus wel gebeuren!

Apraxia

Re: 3 geitenbokjes zoeken huis

Bericht door Apraxia » za jul 09, 2011 11:37

Ik heb het op mijn Facebbookpagina gezet.
Als er iemand op je pist, dan is het vast een veganist.

Jasmijn

Bericht door Jasmijn » za jul 09, 2011 17:07

Fijn!

jet
Moderator

Bericht door jet » zo jul 10, 2011 13:13

hmmmm, Ik zat er wel aan te denken om eens informatie in te winnen over het houden van een geitje in de nieuwe achtertuin, maar die is niet supergroot, dus 3 past zeker niet (en ik heb mn nieuwe huis nog niet, dus het was eigenlijk een lange termijn gedachte.... :? )
Ik ga ook eens even in mijn omgeving informeren of mensen ruimte hebben voor 3 geitjes
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Jasmijn

Bericht door Jasmijn » zo jul 10, 2011 13:45

Zou ik heel fijn vinden Jet! Op welke termijn zou het zijn? Misschien kan je ook 1 of 2 geitjes nemen.

jet
Moderator

Bericht door jet » zo jul 10, 2011 14:08

Ik hoop per 1 augustus de sleutel te hebben.... en zo groot is de achtertuin dan ook niet.....:
http://i232.photobucket.com/albums/ee30 ... rtuin1.jpg
Dus ik zeg al, het was meer 'de wens is de vader van de gedachte', en dus verre toekomstplan, dan dat ik er al helemaal over nagedacht had :?
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

jet
Moderator

Bericht door jet » zo jul 10, 2011 14:12

ow en mn collega heb ik gemaild, dus ik hoop zsm antwoord te hebben (maar hij heeft een B&B, dus ik weet niet of hij het nu heel druk heeft omdat het hoogseizoen is, en of ie zn werkmail dan wel leest....., maar goed afwachten dus)

Plaats reactie