[gezocht: werk in Den Haag]

Dit subforum is voor oproepen voor vrijwilligers of vacatures te plaatsen. Of eventueel werkgerelateerde aanbiedingen te plaatsen. Bijvoorbeeld een oproep voor als je een cateraar nodig hebt of juist diensten hebt aan te bieden.

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
Emiel
Leefwijze: veganist

[gezocht: werk in Den Haag]

Bericht door Emiel » wo jan 09, 2013 13:37

Ik zoek per direct werk in Den Haag of directe omgeving. Maximaal 30 à 40 uur en graag 'vegan friendly'.

Ik heb ervaring in horeca, retail/verkoop, inkoop/logistiek en administratie, maar heb in principe geen voorkeur.

Emiel

Re: [gezocht: werk in Den Haag]

Bericht door Emiel » za jan 12, 2013 21:54

Ah fijn, bedankt... :wink:

TonyJello

Bericht door TonyJello » za jan 12, 2013 22:07

Spam (wat nu weg is) schreef:我喜欢你我喜欢你我喜欢你我喜欢你我喜欢你我喜欢你我喜欢你我喜欢你我喜欢你我喜欢你
Emiel schreef:Ah fijn, bedankt... :wink:
:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door TonyJello op zo jan 13, 2013 19:31, 4 keer totaal gewijzigd.

lani

Bericht door lani » za jan 12, 2013 22:40

Den Haag ligt in Iran? .. goh .. ik leer elke dag iets nieuws ..

Emiel

Bericht door Emiel » za jan 12, 2013 22:46

Het scheelt niet veel..

Butternutkin

Bericht door Butternutkin » zo jan 13, 2013 1:02

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"If slaughterhouses had glass walls, everyone in the world would be a vegetarian."
Linda mcCartney

Harakiri

Bericht door Harakiri » zo jan 13, 2013 19:17

Succes met het vinden van nieuw werk! :3 Ik zou je graag helpen.. het is gewoon erg lastig op het moment om werk vinden, tenminste zo ervaar ik het :P Hoop aankomende week weer op telefoon van het uitzendbureau.. :D En nee, dan wil ik geen plakjes boterhamworst gaan verpakken (dat wordt ook aangeboden!) >_>
"What is this reality we have created?"

-Compassion is the wellspring of life-

Emiel

Bericht door Emiel » zo jan 13, 2013 19:32

Harakiri schreef:Succes met het vinden van nieuw werk! :3 Ik zou je graag helpen.. het is gewoon erg lastig op het moment om werk vinden, tenminste zo ervaar ik het :P Hoop aankomende week weer op telefoon van het uitzendbureau.. :D En nee, dan wil ik geen plakjes boterhamworst gaan verpakken (dat wordt ook aangeboden!) >_>
Dank je en welkom op het forum :)

Ik heb misschien iets. Mijn moeder was iemand in het café (daar begint het altijd hè) tegengekomen die een webwinkel heeft en nog mensen zoekt, dus morgen meteen even mailen/bellen. Who knows..

lani

Bericht door lani » zo jan 13, 2013 22:43

ik wil juist graag werken! werken is fijn, tenzij het de hele dag op een kantoor achter een computer zitten betekent.. :3 moet wel werk zijn waar je echt mee bezig kan zijn =D

Emiel

Bericht door Emiel » zo jan 13, 2013 22:45

Anders schreef:Eigenlijk ben ik jaloers op u.
Je werkt niet, je hebt onderdak, je hebt je eten en je hebt een dikke vriend bij je.
Waarom zou je nog gaan werken?

Ik werk enkel en alleen omdat ik die behoeften daarmee verlies.
Omdat 'mijn' ww eind mei afloopt en ik dan de bijstand in zou gaan. Dat is niet genoeg om van rond te komen én dan zal ik ook banen die me worden aangereikt moeten accepteren. Ik heb ook liever geen baan nee, maar in onze maatschappij is het vrij lastig om zonder inkomen te kunnen wonen en eten (en af en toe iets van kleding of een boek te kunnen kopen, meer vraag ik ook niet).

Een onvoorwaardelijk basisinkomen voor ieder mens, zou veel stress, depressies en ziekte schelen mijns inziens. :)

Wat bedoel je met "Ik werk enkel en alleen omdat ik die behoeften daarmee verlies."?

Emiel

Bericht door Emiel » zo jan 13, 2013 22:52

Anders schreef:Wat ik ermee bedoel is, dat als ik niet zou werken mijn hypotheek niet meer kan betalen en dus mijn huis verlies.

Same here, alleen ben ik alleen.
Anders schreef:Kan/wil je jezelf verplaatsen in een straal van 100km?

Willen op zich wel, kunnen niet vanwege koophuis met een laagje water erboven.
Anders schreef:Maar waarom doe je niets met je interesses? Gewoon nog maar vrijwilligerswerk doen staat al heel goed op je CV.
Ik werk als vrijwilliger bij een vogelopvang :) .

Emiel

Bericht door Emiel » zo jan 13, 2013 23:23

Ik hou niet van forensen en ik wil ook geen sweat on my balls... Niet van het werken in ieder geval.

(waarom is dit hele serieuze 'Emiel zoekt werk'-topic nu weer verandert in één waarin het over bezwete ballen gaat?)

lani

Bericht door lani » zo jan 13, 2013 23:25

ik hou ook niet zo van bezwete ballen.. maar dat krijg je met basketballen natuurlijk.. zeker in de zomer.. en iedereen die dan die bal moet pakken..

wat voor werk zou je allemaal leuk lijken Emiel? :)

Emiel

Bericht door Emiel » zo jan 13, 2013 23:29

lani schreef:wat voor werk zou je allemaal leuk lijken Emiel? :)
Euh... weet je, ik heb dat nooit echt geweten eigenlijk. Ik vind het sowieso niet fijn om verplicht te moeten werken. Als ik iets zou mogen doen, ongeacht of het geld oplevert of niet, dan zou het zoiets als programmeur zijn bij een poppodium, of muziekfestivals organiseren, of in asiels of dierenopvang werken, of biologische groente-en fruitteelt.. Zoiets.

Butternutkin

Bericht door Butternutkin » ma jan 14, 2013 0:30

Zolang bezwete ballen niet het onderwerp van de dag zijn is het allemaal niet zo erg, toch? ;)
Emiel schreef:
lani schreef:wat voor werk zou je allemaal leuk lijken Emiel? :)
Euh... weet je, ik heb dat nooit echt geweten eigenlijk. Ik vind het sowieso niet fijn om verplicht te moeten werken. Als ik iets zou mogen doen, ongeacht of het geld oplevert of niet, dan zou het zoiets als programmeur zijn bij een poppodium, of muziekfestivals organiseren, of in asiels of dierenopvang werken, of biologische groente-en fruitteelt.. Zoiets.
Waarom ga je niet vrijwilligerswerk doen bij het Paard van Troje? Als je goed werk levert en aangeeft dat je op zoek bent naar een baan nemen ze je misschien wel aan zodra ze iemand nodig hebben :)

Je zou een opleiding dierverzorging kunnen doen of paraveterinair (dat is maar een jaar en je kan dan heel veel). Dan is de kans op een baan met dieren wel groter, maar je moet nog steeds geluk hebben / de juiste mensen kennen.
"If slaughterhouses had glass walls, everyone in the world would be a vegetarian."
Linda mcCartney

jet
Moderator

Bericht door jet » ma jan 14, 2013 1:05

Een vriend van me heeft zijn eigen evenementenbureau opgericht.
Hij is begonnen met een paar dagen in de week nog elders werken (waar ie liever niet werkt :wink: ) en dat langzamerhand uit te bouwen.
Hij vindt het prachtig om te doen, en wat is er leuker dan geld verdienen met iets dat je ook leuk vindt!?
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Emiel

Bericht door Emiel » ma jan 14, 2013 11:22

Ik weet wel wat ik niet wil. Ik wil niet werken bij een bureau/callcentre die incasso's, aanmaningen, etc behandelt. Ook geen controlerende functie zoal stadswacht, parkeerwachter, etc. Geen 9-17 kantoorbaan met meetings en zo'n 'gezellige' kantoortuin. Geen baan waar je erg met anderen moet concurreren of heel erg prestatie/target gericht moet zijn. Ik hou niet van veel drukte om me heen en ook niet van leiding geven.

Ik heb diploma's voor horeca en heb 1-jarig hotelmanagement opleiding gedaan (MBO). Ik zou ook graag bijv. in een vegetarisch/veganistisch restaurant werken, of ontbijtdienst in een hotel of zo. Ik werk liefst 's ochtends en 's middags. Ben niet zo'n avondwerker.

Paard heb ik wel eens gesolliciteerd, maar dat werkt niet. Vrijwilliger zou kunnen, wel eens aan gedacht, maar dan sta je ook soms 's nachts en dat wil ik niet, ik hou van een gezond dag- en nachtritme.

Opleiding dierverzorging lijkt me wel leuk, maar ik geloof niet, als ik anderen zo hoor, dat je dan zo snel van een baan bent verzekerd.

Butternutkin

Bericht door Butternutkin » ma jan 14, 2013 11:32

Nee klopt, je moet wel geluk hebben met dierverzorging inderdaad.

Hou de website van de Groene Passage (spirit) eens in de gaten als het je wat lijkt, dat vind ik zelf een leuk restaurant :) (niet heel fancy ofzo, maar wel een gezellig sfeer) Naast de paar verdwaalde stukjes mozzarella is het daar verder helemaal veganistisch (en sowieso biologisch).

Je kan de site van Bla Bla ook in de gaten houden http://www.bla-bla.nl/nieuws.html maar ik weet persoonlijk niet hoe het met deze restaurants gaat.

Zou werken bij EkoPlaza ook voor tijdelijk niet iets voor je zijn? Niet heel bijzonder of uitdagend, maar daar hangt ook een leuke sfeer vind ik (en ik vind dat zelf altijd belangrijker dan het werk zelf).

Niet dat je moet doen wat ik zeg ofzo natuurlijk hoor, maar ik denk gewoon even met je mee als je dat niet erg vindt :P
Linda mcCartney

Emiel

Bericht door Emiel » ma jan 14, 2013 11:35

Butternutkin schreef:Zou werken bij EkoPlaza ook voor tijdelijk niet iets voor je zijn? Niet heel bijzonder of uitdagend, maar daar hangt ook een leuke sfeer vind ik (en ik vind dat zelf altijd belangrijker dan het werk zelf).
Daar heb ik al twee keer gesolliciteerd en ook een keer bij Marqt, maar ik zal wel te oud zijn om in een supermarkt te werken. Bij Ekoplaza was trouwens een assistent manager functie, maar daar had ik volgens de vrouw te weinig relevant werkervaring voor.
Butternutkin schreef:Niet dat je moet doen wat ik zeg ofzo natuurlijk hoor, maar ik denk gewoon even met je mee als je dat niet erg vindt :P
Nee, geen probleem :) Ik krijg graag feedback en tips!

Emiel

Bericht door Emiel » ma jan 14, 2013 13:48

Plaats reactie