Forum newbie, vegan fan :)

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
thegreenguidenl
Leefwijze: veganist

Forum newbie, vegan fan :)

Bericht door thegreenguidenl » vr mar 22, 2019 20:01

Hee lieve mensen,

Ik ben nieuw op dit forum, dus ik stel me net als vele anderen ook graag even voor. Mijn naam is Mariëlle, ik ben 24 jaar oud en ik woon in Eindhoven. Ik ben een aantal jaren geleden vegetariër geworden. Ik wilde dat al zolang als ik me kan herinneren, want ik wilde helemaal geen dood dier eten, maar het werd thuis helaas niet toegelaten (daar ga ik verder maar niet op in haha). Op mijn 21e toch het lef gehad om er mee te stoppen en toen ik bijna 2 jaar geleden uit huis ging kocht ik meteen een volledige vegan keuken inhoud: heerlijk <3

Gezien ik al jaren een persoonlijke blog onderhield, kon ik niet anders dan het ook op mijn blog delen. Mijn blog heette toen nog gekopmakeup.nl, maar doordat ik zoveel bewuster ben gaan leven is het nu www.thegreenguide.nl. Op die manier hoop ik mijn steentje qua veganisme bij te dragen, buiten dat ik zelf dus veganistisch eet/leef :) Ik ben daarbij actief op Instagram (@thegreenguidenl) om te laten zien dat vegan niet moeilijk/duurt hoeft te zijn!

Fijn weekend! :D

Mogenblue
Contacteer:

Re: Forum newbie, vegan fan :)

Bericht door Mogenblue » ma mar 25, 2019 2:35

Hallo Mariëlle,

welkom op dit forum. :welcome:

Leuk dat je ook op het spirituele vlak actief bent naast je vegan lifestyle. Ik hoop dat je er veel voldoening uit zult halen.

Er is veel te vinden op deze gebieden. Ik ben zelf ook spiritueel erg actief geweest. Hier in Amsterdam gebeurt er best veel op dat gebied. Ik heb veel geleerd en door de boeken die ik gelezen heb ben ik intussen best wel verzadigd geraakt.

Groetjes, Frits

:hippy:
-Frits
Chocola en wijn, dat is het leven van een veganist...

Rorrim
Moderator

Bericht door Rorrim » ma mar 25, 2019 11:55

Welkom!
Getekend in floëemsap.

Morality
Moderator

Bericht door Morality » ma mar 25, 2019 16:57

:welcome:

Een veelzijdige blog, veel plezier op het forum!

Plaats reactie