Het gewone kletsdraadje

Veganisme en religie/spiritualiteit. Filosofie. En andere onderwerpen mbt veganisme.

Moderators: Rick, jet, Rorrim

Gesloten
AnAnAN
Leefwijze: veganist

Het gewone kletsdraadje

Bericht door AnAnAN » do jul 25, 2013 20:14

Sorry, maar ik mis dat gewoon hier, op veel andere fora is het een succes. Een draadje waarin je random kunt posten over je dag, wat je maar wilt. Een regel, een verhaal. Altijd erg fijn als je iets even wilt delen wat niet in een andere topic past, maar waar je ook geen topic voor aan wil maken.

Dus bij deze!

Zojuist kwam ik erachter dat ik nog een berg groenten in de koelkast heb liggen, dus ik heb mijn weekmenu (ik plan voor elke week wat ik ga eten en doe de boodschappen dan in 1x) aangepast. De bloemkool eruit, de gestoomde radijs met wortel erin!! De radijs had ik trouwens nog niet, die kreeg ik gratis bij de Jumbo omdat ze nectarines hadden die aan het wegrotten waren, en ik ben niet te trots om ze daarop te wijzen. Het stikte van de fruitvliegjes. Zo meteen eindelijk maar eens mijn blog, mijn langverwachte blog over waarom ik toch veganist ben geworden. Sommige mensen wachten er al 2 maanden op....
Plantaardig eten is makkelijker dan je denkt!

Mystique

Re: Het gewone kletsdraadje

Bericht door Mystique » do jul 25, 2013 20:42

AnAnAN schreef: De radijs had ik trouwens nog niet, die kreeg ik gratis bij de Jumbo omdat ze nectarines hadden die aan het wegrotten waren, en ik ben niet te trots om ze daarop te wijzen. Het stikte van de fruitvliegjes.
Potverdikkie! Ik had een al flink bruin wordende limoen en kreeg niks! Hij kwam met een smoesje dat de datum nog klopte en het alleen de schil was en de limoen wel gebruikt kon worden. Tsss, als de limoen nog gebruikt kon worden, waarom leg je 'm dan niet terug in plaats van weg te gooien?
Heb Jumbo een mail gestuurd. Zo gierig ben ik dan wel. Vroeger bracht ik altijd netjes verrotte dingen naar een medewerker, zonder er iets voor te hoeven. Nu je gratis groenten/fruit ervoor krijgt wil ik dat dan ook zeker wel!

Stomme Jumbo... :|

AnAnAN

Bericht door AnAnAN » do jul 25, 2013 21:11

Nou, er zitten twee jumpo's hier. De ene is werkelijk niks op aan te merken: alles is in perfecte staat. Maar natuurlijk vind ik altijd wat, ik heb een ziekelijk oog voor detail daar kan ik niks aan doen. Komen ze zelf aanzetten met een tas helemaal gevuld.
De andere jumpo, daarstraks geweest, daar lag zoals gezegd alles dus weg te rotten, schimmel etc. Samen uitgezocht. Gaat die jongen gewoon weer verder met werken. JA HALLO! Ik heb je zojuist meerdere wegrennende kotsende klanten bespaard. Dus ik zeg heel schijnheilig: 'hadden jullie nou trouwens zo'n actie?' Toen wist-ie nog niet waar ie het over had. Dus ik wijs naar een mega-groot bord: 'wacht, is dat het niet?'. Toen ging er een lampje branden. Niet de best gevulde tas ooit, en er zat een schimmelende cherrytomaat in het bakje, maar goed, ik kreeg 'm wel! :mrgreen: Mijn vriend moet dan altijd heel hard lachen als ik met zo'n tas aan kom zetten.
Plantaardig eten is makkelijker dan je denkt!

Rick
Site Admin

Bericht door Rick » do jul 25, 2013 21:12

Een draadje als dit is er wel, maar is voor jou (AnAnAN) nog niet zichtbaar. Vanaf 50 posts kun je daarbij. Mocht dat dan nog niet lukken, neem dan contact met mij op.

Dit topic doe ik op slot. Voor degene die 50 posts hebben, ga hier naar toe: http://veganisme.org/forum/viewforum.php?f=22

Gesloten