Ja klopt! Hij stond redelijk hoog, ook. Ik hoop dat ze 'm kiezen... Bewust en gezond spreekt tegenwoordig wel meer mensen aan, het is nogal 'in' toch?JudithK schreef:Broodje bewust is volgens mij ook vegan en genomineerd. Ben benieuwd of ze een vegan broodje gaan kiezen.
Bedenk een hema broodje!
Re: Bedenk een hema broodje!
Be the change you wish to see in the world.
If to be feelingly alive to the sufferings of my fellow-creatures is to be a fanatic, I am one of the most incurable fanatics ever permitted to be at large. - William Wilberforce
If to be feelingly alive to the sufferings of my fellow-creatures is to be a fanatic, I am one of the most incurable fanatics ever permitted to be at large. - William Wilberforce
Er staan heel veel glutenvrije broodjes in de top 20.
- Gnoe
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Jaaaaaah, broodje 'sarita' (met avocado) behoort tot de top-3! Vanaf 18 juni wordt-ie 4 weken lang verkocht naast de andere 2 finalisten en dan bepaalt de verkoop welke wint. Moet ik jullie nog aanmoedigen???
.....................................................
Kom eens langs op Graasland!
Het broodje van Sarita is tot de top 3 gekozen en zal vanaf week 25 (over 4 weken) bij hema te koop zijn.
Maarrrr hema doet er wel kaas op :\ als het 'niet druk' is kunnen ze hem zonder kaas maken. Geloof dat het broodje deze zomer als test verkocht wordt en dan mogelijk definitief in het assortiment wordt opgenomen.
Maarrrr hema doet er wel kaas op :\ als het 'niet druk' is kunnen ze hem zonder kaas maken. Geloof dat het broodje deze zomer als test verkocht wordt en dan mogelijk definitief in het assortiment wordt opgenomen.
- Dani
- Contacteer:
Ja zonde he! Ik snap dat echt niet. Er zijn zoveel stemmen op gekomen juist omdat het zonder kaas is..
Plantaardigheidjes , een vegan receptenblog, nu ook op facebook.
Het gaat niet om het broodje, het gaat om de reclame voor de Hema.
Toen ik in een zwembad werkte en de zoveelste bezoeker in het zonnetje gezet ging worden, zei de leiding tegen mij: 'Zoek zometeen even een leuk gezinnetje uit.'

Toen ik in een zwembad werkte en de zoveelste bezoeker in het zonnetje gezet ging worden, zei de leiding tegen mij: 'Zoek zometeen even een leuk gezinnetje uit.'
- Gnoe
- Contacteer:
JE MEENT HET??? Dat is echt NIET te geloven.Ananas schreef:Maarrrr hema doet er wel kaas op :\ als het 'niet druk' is kunnen ze hem zonder kaas maken.

.....................................................
Nouja... Ik hoop dat de bedenkster van het broodje de krant belt en de Hema eens even goed bekritiseerd. Uberhaupt, of we het nu over veganisme hebben of niet, je gaat toch niet mensen zelf een broodje laten verzinnen om 'm dan te veranderen?Ananas schreef:Maarrrr hema doet er wel kaas op :\ als het 'niet druk' is kunnen ze hem zonder kaas maken.
En ik snap ook niet waarom X + kaas sneller gemaakt kan worden dan X zonder kaas. Mis ik iets?
Hema behield sowieso het recht om de broodjes aan te passen... 't zal wel zo zijn dat de broodjes + kaas standaard van te voren bereid worden en die zonder kaas speciaal op bestelling.
Inmiddels zijn al aardig wat vegans naar de hema klachtenservice gaan mailen, laat van je horen!
Inmiddels zijn al aardig wat vegans naar de hema klachtenservice gaan mailen, laat van je horen!

Dát zal ik meteen eens doen!Ananas schreef:Hema behield sowieso het recht om de broodjes aan te passen... 't zal wel zo zijn dat de broodjes + kaas standaard van te voren bereid worden en die zonder kaas speciaal op bestelling.
- Dani
- Contacteer:
Las net op de facebook van Sarita dat de HEMA toch het broodje zonder kaas gaat aanbieden 

Plantaardigheidjes , een vegan receptenblog, nu ook op facebook.
Yay!!
Zou het brood zelf ook vegan zijn?
Zou het brood zelf ook vegan zijn?
Is het broodje echt helemaal vegan? Dus ook zonder boter en zonder broodverbetermiddel?
Groetjes,
Fee
Groetjes,
Fee
Natuurlijk niet.
- JudithK
- Contacteer:
We hebben van de week het broodje Sarita geproefd. Het is een lekker broodje, maar wel een beetje karig belegd. Er zaten twee plakjes avocado op en wel heel veel mosterd (was een beetje overheersend). Maar wel erg fijn om een vegan broodje te kunnen kopen!
Trotse moeder van Meilan, Yaël en Leia!
Broodje Chantal
ik weet niet hoe ik moet stemmen en of het uberhaupt nog zin heeft.
maar lekker broodje en grappig
zoiets als broodje Apo
en die commercial
ik weet niet hoe ik moet stemmen en of het uberhaupt nog zin heeft.
maar lekker broodje en grappig
zoiets als broodje Apo
en die commercial

- Appelmoes
- Contacteer:
Maar weet iemand nou al de ingrediënten van het broodje zélf? 

Science cannot say that an animal is an individual being with a unique personality. I can, and I do.
Protest ist, wenn ich sage, das und das paßt mir nicht, Widerstand ist, wenn ich dafür sorge, daß das, was mir nicht paßt, nicht länger geschieht.
Protest ist, wenn ich sage, das und das paßt mir nicht, Widerstand ist, wenn ich dafür sorge, daß das, was mir nicht paßt, nicht länger geschieht.