BTW: vind het erg jammer dat ik niet meer meedoe met dit 'kookclubje'. Wellicht pak ik het binnenkort weer op, ik mis de lekkere & kruidige recepten van Terry wel!
Moderators: Rick, Martine, jet
DOEN, dat oppakken, we missen je!Ananas schreef:Oh Gnoe die index zou ik zo graag downloaden, maar de link werkt niet meer! Als jij hem op de pc hebt, kan je hem dan in dit topic uploaden?
BTW: vind het erg jammer dat ik niet meer meedoe met dit 'kookclubje'. Wellicht pak ik het binnenkort weer op, ik mis de lekkere & kruidige recepten van Terry wel!
Ik dacht dat dat wel zou kunnen via de optie 'bijlage toevoegen' (onderaan)?Gnoe schreef:DOEN, dat oppakken, we missen je!Ananas schreef:Oh Gnoe die index zou ik zo graag downloaden, maar de link werkt niet meer! Als jij hem op de pc hebt, kan je hem dan in dit topic uploaden?
Ik heb de pdf maar kan hem hier niet uploaden toch? Kan hem wel mailen als je me je e-mail PM't.
Wil jij niet iets kiezen om te maken? Of Ananas?Johannetje schreef:Ik heb ook niet de gelegenheid gehad om het pastagerecht te maken maar het lukt binnenkort nog wel.
Ben benieuwd wat het volgende recept is...
Dan ga ik een recept uitzoeken met een van de dingen in mijn net schoongemaakte koelkast die op moeten.Marla schreef:Ik doe nog wel mee, en wat mij betreft kies jij iets uit!
Sorry, alleen 'lastige' recepten met de dingen die hier op moeten en waaraan ik zelf ook niet blijk toe te komen. Even geen pufJohannetje schreef:Heb je een recept al gekozen, Gnoe?
Misschien dat ik wel meedoe!Dani schreef:Ik heb eigenlijk wel weer zin in een cook-a-long.
Mag uit dit boek (ik gebruik het nauwelijks vanwege gebrek aan plaatjes, erg zonde) of een ander boek (nieuw topic?). Wat vinden jullie?
Ja, Isa does it. Hij komt officieel vandaag uit. Ik heb een pre-order lopen bij Book Depository. Het boek is al verzonden, maar ik krijg hem op z'n vroegst aan het eind van de week, waarschijnlijk volgende week pas. De testers op de PPK zijn super enthousiast. Dit is schijnbaar Isa's beste, mooiste en handigste kookboek tot nu toe.Dani schreef:Sowieso kan dit forum momenteel denk ik wel een positieve kook-impuls gebruiken ipv al die discussie over andere onderwerpen? Niet dat die niet nuttig zijn (begrijp mij niet verkeerd), maar laten zien dat er ook lekker gekookt kan worden en ideetjes opdoen bij elkaar vind ik altijd fijn.
Isa does it, bedoel je Martine?
Ik ga sowieso eens kijken naar die gyros die je noemt. Gnoe, was die naan nog gelukt? Dat is eigenlijk dé reden dat ik Vegan Eats World heb aangeschaft, maar heb deze nog steeds niet gemaakt.